Ik wilde even een filmpje op dvd zetten dus deed een lege dvd in mijn brander, en wachte op het popupje van windows (lege dvd, wat wil je doen) maar dat kwam niet. Nou even kijken of ik via windows verkenner een lege of een volle schijf erin had gedaan. Geeft windows aan dat het een cd-rom station is en als ik er dan op klik krijg ik de melding "station is niet klaar". Met andere (lege) dvd's en cd's hetzelfde probleem. De brander herkent zowel legale als gebrande dvd's en cd's perfect, maar met leeg materiaal niks? En voorheen heeft deze het perfect gedaan. Nu kan ik nero toch opstarten en een dvd branden, alleen kan dit maar op 2,4x speed! En dat terwijl het 8x schijfjes zijn die voorheen perfect wouden op 8x... (cd's wil nogwel op 48x speed daarintegen)
Ik heb al van alles geprobeerd -> dvd drive loskoppelen, opstarten zonder en weer aankoppelen. -> alles in apparaatbeheer wat ermee te maken had weggegooit en weer erin laten zetten (reboot) -> nero uninstallen en weer erop zetten. Maar niks werkt...
Setup:
E6300 @ 2,9 ghz
1GB corsair DC (2x512)
Asus P5B (non deluxe)
seagate barracuda 7200.10 250GB
Nec 7173 dvd brander
Windows XP Home (SP2)
ik hoop dat dit probleem 1 van jullie bekent voorkomt, want 22 minuten zitten voor een dvd'tje is ook niet alles
Ik heb al van alles geprobeerd -> dvd drive loskoppelen, opstarten zonder en weer aankoppelen. -> alles in apparaatbeheer wat ermee te maken had weggegooit en weer erin laten zetten (reboot) -> nero uninstallen en weer erop zetten. Maar niks werkt...
Setup:
E6300 @ 2,9 ghz
1GB corsair DC (2x512)
Asus P5B (non deluxe)
seagate barracuda 7200.10 250GB
Nec 7173 dvd brander
Windows XP Home (SP2)
ik hoop dat dit probleem 1 van jullie bekent voorkomt, want 22 minuten zitten voor een dvd'tje is ook niet alles