Toon posts:

[XHTML]

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben recent gestart om mijn CMS helemaal XHTML Strict 1.0 te maken. Nu lukt dit aardig alleen liep ik tegen het volgende op.

Wanneer ik met behulp van PHP gegevens in een URL wil meesturen dan is mijn document niet meer Strict XHTML. Hij struikelt dan over de & in de url formatering. Bijvoorbeeld index.php?action=sitemap&id=1 .

Heeft iemand hier eravring mee? Persoonlijk heb ik oplossingen in gedachten met bijvoorbeeld javascript functies die het probleem omzeilen. Of moet ik gewoon voor iedere link een formpje met button erom bouwen?

Iemand tips, trucs of advies hiervoor?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Maak van & & en het probleem is opgelost. :) Lees de melding van de W3C validator maar eens goed.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
AtleX schreef op maandag 06 november 2006 @ 19:58:
Maak van & & en het probleem is opgelost. :) Lees de melding van de W3C validator maar eens goed.
Ach natuurlijk, hartelijk bedankt!

Slotje aub.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:38
Een & moet gewoon kunnen in URLs als ik me neit heel sterk vergis. In je content dient je inderdaad de &ampl entiteit te gebruiken.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:15
Topics gaan niet dicht omdat ze opgelost zijn.

Dit topic gaat wel dicht, niet omdat het opgelost is, maar omdat je zowiezo de oplossing zelf kon vinden als je even de moeite doet om een (X)HTML tutorial te lezen. :)
Verder horen html / xhtml problemen ook niet thuis in PRG, maar in WEB, en verwachten we ook wel een betere topictitel.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.