Mini jack naar tulp??

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

• lesleyudw
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik ben opzoek naar de oplossing voor het volgende probleem.

Ik heb twee microfoons die ik wil aansluiten op mijn versterker. De microfoons hebben aan het eind van de kabel mini jacks. Helaas zit er op mijn receiver geen microfoonaansluiting.

Zou het kunnen werken als ik iets verzorg dat van mini jack naar tulp aansluiting gaat?
Aansluiten op de headphone aansluiting heeft weinig zin toch? Daar komt toch alleen maar geluid uit?
Of wat zou er anders gedaan kunnen worden?

Antwoorden mbt het kopen van apparatuur waar wel een microfoonaansluiting op zit graag achterwegen laten.

MvG

Lesley

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Misschien een splitter kopen, van 2 naar 1 mini-jack, en dan een ander kabeltje met een femal mini-jack naar tulp ofzo :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Even naar de winkel gaan en een minijack -> tulp convertor of kabeltje halen. Het kost je waarschijnlijk meer moeit kosten om naar de winkel te komen, dan dat het kabeltje/convertortje je gaat kosten :P

0.0

• lesleyudw
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
GGS_106 schreef op maandag 06 november 2006 @ 17:48:
Misschien een splitter kopen, van 2 naar 1 mini-jack, en dan een ander kabeltje met een femal mini-jack naar tulp ofzo :?
Ja, zou dit kunnen werken? Klinkt lekker....

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Daarom zeg ik ook misschien, het signaal zal in ieder geval niet heel goed lijkt mij. maar is het proberen waard :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:41
Nee want je hebt geen microfoon versterker.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

lesleyudw schreef op maandag 06 november 2006 @ 17:47:
Antwoorden mbt het kopen van apparatuur waar wel een microfoonaansluiting op zit graag achterwegen laten.
En toch raad ik je aan om juist dat te doen, aangezien je microfoons onvoldoende signaal geven om een lijn-ingang te voeden.

Verder is dit een vraag die je relatief eenvoudig zelf had kunnen beantwoorden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.