PSC-1510 print na powerdown altijd testpagina?

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20
Ik heb een PSC-1510 welke ik bijna het raam uitgooi.
Na een powerdown print deze altijd een testpagina? Ik kan hier nergens maar dan ook nergens informatie over vinden.
Ondertussen staat hij altijd aan, stroom te verbruiken.

Iemand die hier meer over weet?

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-02 13:20
Wellicht is het aan te raden om die testpagina (uitlijnpagina) een keer in te scannen zonder de USB kabel aangesloten.
Dus eerst de USB kabel eruit, tespagina laten afdrukken, tespagina op de glasplaat, dan inscannen (onderste knop drukken), en ter controle nogmaals power cycle.

Fairphone (Gen. 6 ) / smart Brabus Cabriolet

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 15:09
tazmaniankoala schreef op maandag 06 november 2006 @ 18:54:
Wellicht is het aan te raden om die testpagina (uitlijnpagina) een keer in te scannen zonder de USB kabel aangesloten.
Dus eerst de USB kabel eruit, tespagina laten afdrukken, tespagina op de glasplaat, dan inscannen (onderste knop drukken), en ter controle nogmaals power cycle.
Idd. Dat printen doet ie altijd bij nieuwe patronen (als het goed is). De geprintte pagina moet je vervolgens scannen (kwestie van volgen wat ie uitgeprint heeft, dat print ie namelijk) zodat ie daarmee zelf z'n patronen uitlijnt. Als dat klaar is gaat ie als het goed is niet meer printen.