Toon posts:

Creative webcam II driver win2k

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Al geruime tijd ben ik op zoek naar een driver voor mijn Creative webcam II onder windows prof 2000. Op de creative site staat wel een driver voor NT4 maar daarmee krijg ik hem niet aan de praat. Verder geeft de site geen duidelijkheid of er nog een driver gaat komen hiervoor... :(
Weet iemand een 3rd party driver hiervoor of een manier om de NT4 driver alsnog aan de praat te krijgen?

Alvast bedankt!

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 10:23
Zoek effe bij zoekmachines naar omnicap ofzo, das een proggie dat alle webcams ondersteunt, ook in NT...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net gezocht op OMNICAP, maar helaas niets gevonden. Wel is het inmiddels duidelijk geworden dat creative labs geen win2k driver uit gaat brengen voor de webcam II... Das toch mooi k#t, een stuk hardware, nog vrij jong en niet werken onder win2k...
Creative zuigt!!!

Weet iemand waar ik dit omnicap kan downloaden?

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-08 16:53
ehm.. hij bedoelt denk ik OmniVision

en et werkt bij mijn webcam 3 icm win2k goed

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

Helaas... Ik heb bij Omnivision LTD. die gasten zover gekregen mij hun driver te leveren.. Dit was ook een NT4 driver.. Maar de NT4 driver van creative werkt ook. Alleen blijft ie bij mij een geel uitroepteken geven onder apparaatbeheer.. maar hij werkt wel.

Het is overigens de laatste keer dat ik hardware van Creative aanschaf. Ik heb ze dit al diverse keren laten weten.