[html/css] Watermerk ergens in de code?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-11 10:27
Momenteel experimenteer ik met het shareware programma: http://www.medialab.com/sitegrinder/
download: http://www.medialab.com/sitegrinder/download.html

Dit is een photoshop plugin voor webdesign. Hiermee kan je in photoshop je ontwerp omzetten naar HTML/CSS code. Ik weet zelf vrij weinig van de html/css af en gebruik daarom deze plugin.

Helaas is dit een shareware versie en zit er een watermerk ingebouwd als je de file wilt exporteren.
Dit watermerk is extreem aanwezig, zodat je eigenlijk niks aan het shareware programma hebt, als je wilt kijken hoe je website eruit ziet. Toch wil ik graag zien hoe m'n ontwerp eruit ziet, voordat ik dit product aanschaf.

Ik kan nergens vinden bij de policy, dat het verboden is om dat watermerk eruit te tweaken. Helaas zijn mijn programmeervaardigheden veel minder dan mijn vormgevings-skills en lukt mij dit niet. Als het goed is moet het watermerk ergens aanwezig zijn in de vorm van een plaatje, die zich herhaalt.

Zijn er web/programmeur tweakers die ervaring hebben met watermerken uit programma's halen? Of tweakers die deze file kunnen vinden die zorgt voor het plaatsen van het watermerk-plaatje? :-)

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 16:46
Om wat voor watermerk in de coding gaat het dan?

-edit-
Er overheen gelezen, in de plaatjes dus. Voegt die zelf plaatjes toe die die erin zet? Of zet die het watermerk over je design heen?

[ Voor 60% gewijzigd door Dosed op 06-11-2006 14:08 ]

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Ik neem aan dat er een watermerk in de images zit die je exporteerd?

Heb je een voorbeeld?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:37

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Dat watermerk zit er niet voor niks natuurlijk ;)

Overigens lijkt het me niet zo moeilijk uit te zoeken hoe plaatjes in html/css aangeroepen worden, dit zou je - ook al heb je 0,0 programmeerskillz - met een beetje gezond verstand zo uit kunnen zoeken.

Rail Away!

• Djerique
Thomasje schreef op maandag 06 november 2006 @ 14:04:
Ik neem aan dat er een watermerk in de images zit die je exporteerd?

Heb je een voorbeeld?
Het watermerk wordt automatisch in de images ge-genereerd.
Voorbeeld: Afbeeldingslocatie: http://img156.imagevenue.com/loc576/th_18944_voorbeeldachtergrond_122_576lo.jpg

• Djerique
Dosed schreef op maandag 06 november 2006 @ 14:02:
Er overheen gelezen, in de plaatjes dus. Voegt die zelf plaatjes toe die die erin zet? Of zet die het watermerk over je design heen?
Het programma zet het watermerk over het design heen. Zie de zojuist geposte foto hierboven ;-)

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:37

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Het kan aan mij liggen, maar op je screenshot zie ik toch vrij duidelijk hoe je site er uit komt te zien?
Djerique schreef op maandag 06 november 2006 @ 14:00:
Helaas is dit een shareware versie en zit er een watermerk ingebouwd als je de file wilt exporteren.
Dit watermerk is extreem aanwezig, zodat je eigenlijk niks aan het shareware programma hebt, als je wilt kijken hoe je website eruit ziet. Toch wil ik graag zien hoe m'n ontwerp eruit ziet, voordat ik dit product aanschaf.
Hoe ziet het er dan uit als je het exporteert? Doe es een screenshot van hoe het er in je browser uit ziet?

Rail Away!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:15
Ik zie niet echt in wat dit met programmeren te maken heeft.
Verder heeft Mad Marty wel een punt: dat watermerk zit er niet voor niets;
Ik kan nergens vinden bij de policy, dat het verboden is om dat watermerk eruit te tweaken.
Toch is het niet toegelaten. :)
[FAQ=,]Registratievoorwaarden en faq[/FAQ]

[ Voor 7% gewijzigd door whoami op 06-11-2006 14:30 ]

https://fgheysels.github.io/

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waarom open je een nieuw topic als er nog een topic loopt?
SiteGrinder watermerk wil niet weg

Verde probeer je een beveiliging te omzeilen en da's niet de bedoeling hier @GoT

edit:

^^ Wat hij hierboven dus zegt :w

[ Voor 36% gewijzigd door RobIII op 06-11-2006 14:30 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.