Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Brando screenprotector eraf halen

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik heb nu mijn brando screen protector erop, maar helaas zitten er nog luchtbellen in.

Wil het nu eraf halen.

Probleem is dat ik mijn screen protector er niet maar af krijg. Het zit er helemaal aan vast.

Kent er misschien iemand een methode om het eraf te halen?

Vast bedankt..

Verwijderd

Ik geloof dat in de gebruiksaanwijzing stond dat je hem er met plakband af kon halen ofzo, heb zelf ook z'n ding erop zitten maar heb hem er nog nooit afgehaald,

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-10 20:14
Ja, gewoon in een hoekje een stukje plakband plakken en hem er dan voorzichtig schuin vanaf het hoekje aftrekken.

Als je stofjes hebt bijvoorbeeld (grootste reden voor luchtbelletjes) dan is het niet onverstandig om de protector eerst af te spoelen met wat water (geloof dat dat wel kan bij brando screen protectors, staat op de verpakking).
En het opbrengen van die dingen gaat ook het beste in de badkamer met de hete douche vol aan (zodat er geen stofjes in de lucht meer zitten door de stoom).
Maar misschien wist je dat al :)

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 13:10
RaptorRVL schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:00:
Ja, gewoon in een hoekje een stukje plakband plakken en hem er dan voorzichtig schuin vanaf het hoekje aftrekken.

Als je stofjes hebt bijvoorbeeld (grootste reden voor luchtbelletjes) dan is het niet onverstandig om de protector eerst af te spoelen met wat water (geloof dat dat wel kan bij brando screen protectors, staat op de verpakking).
En het opbrengen van die dingen gaat ook het beste in de badkamer met de hete douche vol aan (zodat er geen stofjes in de lucht meer zitten door de stoom).
Maar misschien wist je dat al :)
Idd op deze manier werk ik ook, gaat perfect.

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 11:38

Nss

The Dude Abides

gaat dat serieus goed, afspoelen van het plakgedeelte met water? blijft die dan wel goed plakken?

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:17
Nss schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:39:
gaat dat serieus goed, afspoelen van het plakgedeelte met water? blijft die dan wel goed plakken?
Zeker.
Voorzichtig afspoelen kan prima. Daarna wel laten drogen natuurlijk.
Plakken doet ie daarna weer goed want het is geen lijmlaag zoals bij plakband wat er op zit.
De folie zuigt als het ware aan het scherm vast, dat is de truuk.

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 11:38

Nss

The Dude Abides

klinkt goed :)
ga ik die van mij ook maar is opnieuw er op zetten (zit aan zijkant nog wat lucht :()

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Bedankt voor de reacties. Het is uiteindelijk gelukt.

Maar waar ik nu mee zit is dat wanneer ik op het scherm druk dan lijkt het wel alsof het je het een beetje indrukt.

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-11 13:26
Ik heb allerlei vingervlekken op de "plakzijde" hoe krijg ik die eraf?

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:31
DaYwaLkUr schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:59:
Ik heb allerlei vingervlekken op de "plakzijde" hoe krijg ik die eraf?
met water en een beetje afwasmiddel, wanneer je de protector er weer opdoet: klein beetje vocht op het schermpje en dan de protector er schuin (diagonaal) opduwen. eventueel met pinpas ofzo mooi glad strijken.
zo werkte het bij mij ook (htc diamant)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Een topic kicken van twee jaar oud is niet de bedoeling. Dit kan prima in het standaard accessoires topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.