[Delphi WebSnap] IE probleem inloggen mbv SessionAdapter

Pagina: 1
Acties:

• hornage
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-09-2024
Ik heb een mooie website gemaakt waarin je voor sommige content een gebruikersnaam en wachtwoord nodig hebt voordat je het mag bekijken.

De website is gemaakt mbv Delphi WebSnap componenten en het inloggen wordt daar ook door geregeld. Ik gebruik het component TEndUserSessionAdapter die na het inloggen dus in een sessie opslaat dat het goed is.
De pagina's die beschermd zijn roepen automatisch de login pagina op als er niet ingelogd is.

Dit werkte eerst vlekkeloos maar vorige week bleek het opeens niet meer te werken. Na wat testen bleek dat het alleen niet werkt in Internet Explorer. Wel in Opera, Firefox en Safari. Ik mag wel inloggen en hij geeft aan dat het inloggen succesvol is verlopen. Maar als ik daarna beschermde content wil zien krijg ik weer dat inlogscherm te zien.
Ik had vorige week wel wat updates in het project gemaakt maar die hadden niets te maken met het inlogverhaal.

Ik kan niet achterhalen waarom het niet werkt. Als ik dezelfde apache module die delphi uitspuugt draai lokaal werkt het allemaal mooi, maar zodra ik het online draai op de server krijg ik dit probleem. De apache server heeft dezelfde configuratie als mijn testmachine dus daar lijkt het me ook niet aan te liggen.

Iemand misschien een idee om dit te laten werken onder Internet Explorer?

[ Voor 6% gewijzigd door hornage op 06-11-2006 12:55 ]