Toon posts:

[Excel] Autofill in pivot table *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er een mogelijkheid om in een pivot table de lege cellen in een van de beginkolommen automatisch te laten opvullen met de waarde in de bovenstaande cel?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Bij mijn weten niet; klink ook niet als een standaard / normaal iets.
Al kan je natuurlijk zelf iets maken; zoals er simpelweg voor zorgen dat de cellen niet leeg zijn maar in de brontabel al gevuld.

offtopic:
Welkom op GoT!

Ik zet nog even de naam van de desbetreffende applicatie in de titel. Dat is wat duidelijker. Als ik verkeerd heb gezocht met de pakketnaam kan je dit natuurlijk even aangeven, bijv. via het handje linksboven.

Overigens is het op GoT gangbaar om in een topicstart ook even je eigen gedachten / probeersels te noemen. Dit zodat de mensen die met je meedenken niet het idee hebben al het denkwerk te moeten doen :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie.
De cellen in de brontabel zijn al opgevuld, maar als je meerdere velden in de ROW-area van je pivot table sleept gaat hij groeperen en subtotalen geven, en dan krijg je de lege cellen omdat per groepering de desbetreffende waarde maar 1x weergegeven wordt. (hoop dat dit een beetje duidelijk is)