Na een hoop problemen verholpen te hebben tijdens de installatie heb ik eindelijk linux debian 2.2r2 geinstalleerd staan. Maar de vraag is wat nu. Voor de duidelijkheid ik heb al wel een user aangemaakt enzo, maar voor de rest niks.
Tijdens de installatie kreeg ik de foutmelding dat mijn pci beeldschermkaart niet kan worden gedetecteerd, nee deuhh... ik heb een AGP-kaart. De vraag is nu hoe kan ik linux mijn agp-kaart laten detecteren en installeren (asus v7700 deluxe), want zonder deze herkenning geen grafische interface
. Welke pakketjes moet ik installeren om 'm aan de gang te krijgen. Ook heb ik een "soundblaster live player" geluidkaart, kan ik de drivers hiervoor op de cd vinden of moet ik deze van internet halen. En bestaat er ook zoiets als een Via4in1 voor linux?
Alvast bedankt.
Tijdens de installatie kreeg ik de foutmelding dat mijn pci beeldschermkaart niet kan worden gedetecteerd, nee deuhh... ik heb een AGP-kaart. De vraag is nu hoe kan ik linux mijn agp-kaart laten detecteren en installeren (asus v7700 deluxe), want zonder deze herkenning geen grafische interface
Alvast bedankt.