Ik zit met een raar probleempje om een printer te installeren op een Imac met OS 8.5.
De printer is een Epson 5800 laserprinter.
Als ik op de site van epson de driver voor de printer download, download deze een file "redirect.aspx" van bijna 2 Mb.
Als ik vervolgens de file op het bureaublad wil openen, dan krijg ik echter een foutmelding die zegt :
Kan het bestand niet openen omdat het programma LaserWriter 8500 onvindbaar is.
Ik krijg dan nog wel de optie om het te openen met Adobe Reader.
Nu heb ik al even opgezocht, en blijkbaar bestaat dat LaserWriter 8500 programma ook eignelijk niet, maar is dat een laserprinter van Apple zelf.
Iemand enig idee hoe ik die printer toch geinstalleerd krijg ?
Ben niet echt thuis in Apple toestanden, maar vindt het op dat gebied toch niet zo gebruiksvriendelijk
De printer is een Epson 5800 laserprinter.
Als ik op de site van epson de driver voor de printer download, download deze een file "redirect.aspx" van bijna 2 Mb.
Als ik vervolgens de file op het bureaublad wil openen, dan krijg ik echter een foutmelding die zegt :
Kan het bestand niet openen omdat het programma LaserWriter 8500 onvindbaar is.
Ik krijg dan nog wel de optie om het te openen met Adobe Reader.
Nu heb ik al even opgezocht, en blijkbaar bestaat dat LaserWriter 8500 programma ook eignelijk niet, maar is dat een laserprinter van Apple zelf.
Iemand enig idee hoe ik die printer toch geinstalleerd krijg ?
Ben niet echt thuis in Apple toestanden, maar vindt het op dat gebied toch niet zo gebruiksvriendelijk
-| Hit it i would ! |-