Ik zit er over te denken om een Coolermaster Susurro aan te schaffen om mijn processor te koelen.
Nu zeggen de specificaties van deze koeler het volgende over de ondersteunde processors:
Weet iemand hier hoe dit zit? Of heeft iemand misschien zelfs ervaring met deze combo?
Het gaat mij erom dat de Susurro lekker stil is, tips over andere stille luchtkoelers zijn uiteraard ook welkom.
Nu zeggen de specificaties van deze koeler het volgende over de ondersteunde processors:
De processor die ik heb is een Athlon 64 3500+ AM2. Nu ben ik benieuwd of de Susurro voor mij gaat werken. Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen aangezien de Susurro een koeler voor AM2 sockets is en ik een AM2 processor heb, maar toch staat in de specs dat mijn processor niet wordt ondersteund...AMD Athlon X2 5000+ and higher / Athlon FX FX-59 and higher / Athlon 641 4200+ and higher/ Sempron 3800+ and higher
Weet iemand hier hoe dit zit? Of heeft iemand misschien zelfs ervaring met deze combo?
Het gaat mij erom dat de Susurro lekker stil is, tips over andere stille luchtkoelers zijn uiteraard ook welkom.
[ Voor 9% gewijzigd door rrrandy op 06-11-2006 11:55 ]