Toon posts:

foto selectie bij import iphoto

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik vind iphoto een makkelijjk en goed programma...maar 1 ding stoor ik me erg aan. als ik fotos wil importeren doet ie 2 dingen:

- laat geen previews zien
- importeert altijd alles

weet iemand hoe ik van te voren kan aanvinken welke fotos ik wil ? ik rijg nu vaak dubbele items import en fotos die ik niet wil importen moet ik later weer afhalen. niet echt handig dus.

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:25
Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 11:08:
ik vind iphoto een makkelijjk en goed programma...maar 1 ding stoor ik me erg aan. als ik fotos wil importeren doet ie 2 dingen:

weet iemand hoe ik van te voren kan aanvinken welke fotos ik wil ? ik rijg nu vaak dubbele items import en fotos die ik niet wil importen moet ik later weer afhalen. niet echt handig dus.
Dan zit er denk ik niets anders op dan de foto's van tevoren met preview oid te bekijken en de foto's die je naar iPhoto wilt importeren naar een map te kopiëren en die map vervolgens importeren. of de foto's die je niet wilt importeren verwijderen.

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:50

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 11:08:

Bekend probleem. Dubbele foto's herkent iPhoto bij mij wel. Die importeert hij niet overnieuw -> je krijgt er een vraag over.

Maar verder wordt alles gewoon overgenomen.

Met een usb 2.0 connectie duurt het importeren van alle fotos denk ik toch niet veel langer dan een selectie (tenzij die heel klein is). Met een oude usb 1.0 camera is het vervelender.