Toon posts:

Netwerk creëren kpn experia box

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag
Ik ben redelijk nieuw op dit forum dit is mijn eerste topic.
Wij hebben kpn internet plus bellen met zo'n kpn experia box.
Nu wil een netwerk creëren via de kpn experia box hoe moet ik te werk gaan want ik heb het even geprobeerd maar dat ging niet echt goed.
Moet ik een andere kabel gebruiken om te kunnen verzenden en ontvangen of is dat onzin. (ik kan even niet op de naam van die kabel komen).

Nog een vraag
Met dat leuke internet plus bellen van kpn ben ik telkens in telefonisch onbereikbaar wanneer ik download via een torrent programma is hier een oplossing voor.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
mvg Nico Steenblok

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Je experiabox kan waarschijnlijk het aantal connecties van je torrent niet aan.
Daarom zul je onbereikbaar worden?
Zet die limiet eens lager, misschien dat het helpt.

Daarnaast kun je de netwerkenwizard van xp wel gebruiken om een netwerk te maken, moet werken.
Je maakt verbinding via een Residental gateway.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt ga ik eens even proberen

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-03 10:13
zet je connecties eens onder de 100, meer is eigenlijk niet nodig, aangezien veel connecties niet worden gesloten door bittorrent-clients
daarmee ben je (vooral bij veel torrents tegelijkertijd) al snel onbereikbaar

PSN: djmurcielago

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 10:55:
Nog een vraag
Met dat leuke internet plus bellen van kpn ben ik telkens in telefonisch onbereikbaar wanneer ik download via een torrent programma is hier een oplossing voor.
Dat zou je EB zelf moeten regelen. Als ik flink aan het down- en uploaden ben, dan kan ik nog steeds bellen en gebeld worden.

Is de laatste firmware al op je EB geplaatst?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
waar kan je die firmware halen

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Die wordt gepushed, daar hoef je niets aan te doen. Het kan echter even duren voordat KPN de firmware naar je EB pushed.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
dan nog iets raars mijn hoogste download snelheid is 150 kb per seconde hoe komt dat? Het hoort toch veel hoger te zijn. Ik woon wel buiten het dorp en het kpn hokje staat 300 meter van mijn huis.
Terwijl op de site van kpn een download snelheid word gegeven van 1500 kb geloof ik.

mvg nico steenblok

• makreel
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Die 150 zijn KiloBytes geen bits, een byte is 8 bits.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-03 10:13
kilobit of kilobyte?
ik denk dat kpn kilobit aangeeft, wat ongeveer overeen komt met 160 kilobyte

btw: groeten hoeft hier niet

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
maar de windows task manager daar zoek ik altijd mijn download snelheid op 1.5% wat neerkomt op 1,5 mb dus dan klopt de download snelheid wel toch??

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:00
Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 14:11:
maar de windows task manager daar zoek ik altijd mijn download snelheid op 1.5% wat neerkomt op 1,5 mb dus dan klopt de download snelheid wel toch??
de taskmanager kun je niet gebruiken voor snelheidsmetingen.

in plaats daarvan zou je speedtest.nl kunnen gebruiken.

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:54
Over die firmware: Ik wil de firmware updaten, de huidige versie is 1.38, terwijl de laatste nieuwe 1.6 is. Onder "Advanced Settings" --> "Administration" zou je de optie "Firmware Update“ moeten kunnen vinden, maar deze staat niet erbij (te oude firmware/interface?)

Enig idee hoe ik het dan kan updaten?

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
niet

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 14:11:
Ook de taskmanager gebruikt kilobits, terwijl elke browser of torrent-prog kilobyte's gebruikt. Zit een factor 8 minimaal tussen, met alle overhead kun je gemakshalve rekenen met een factor 10, dus 1500kilobit betekent dat je bestand met ongeveer maximaal 150kilobyte binnen komt.
Pagina: 1