Visual Studio 2005 komt met een webapplicatie waarmee je een ASP.NET WebSite die gebruik maakt van Membership kunt configureren, de Web Site Administration Tool (te vinden onder WebSite > ASP.NET Configuration).
Alle functionaliteit werkt, behalve het toevoegen van een gebruiker. Dan krijg ik de volgende foutmelding:
Is er iemand die meer ervaring heeft met het opsporen van fouten? Want ik heb dus geen flauw idee wat hier nu de fout veroorzaakt.
Alle functionaliteit werkt, behalve het toevoegen van een gebruiker. Dan krijg ik de volgende foutmelding:
Het is nogal een hoop informatie, dus heb ik het even in een codeblock gezet voor het overzicht. Dit is dus geen code, maar gewoon de foutmelding.Het doel van een aanroep heeft een uitzondering veroorzaakt.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 bij System.RuntimeMethodHandle._InvokeMethodFast(Object target, Object[] arguments, SignatureStruct& sig, MethodAttributes methodAttributes, RuntimeTypeHandle typeOwner) bij System.RuntimeMethodHandle.InvokeMethodFast(Object target, Object[] arguments, Signature sig, MethodAttributes methodAttributes, RuntimeTypeHandle typeOwner) bij System.Reflection.RuntimeMethodInfo.Invoke(Object obj, BindingFlags invokeAttr, Binder binder, Object[] parameters, CultureInfo culture, Boolean skipVisibilityChecks) bij System.Reflection.RuntimeMethodInfo.Invoke(Object obj, BindingFlags invokeAttr, Binder binder, Object[] parameters, CultureInfo culture) bij System.Web.Administration.WebAdminMembershipProvider.CallWebAdminMembershipProviderHelperMethodOutParams(String methodName, Object[] parameters, Type[] paramTypes) bij System.Web.Administration.WebAdminMembershipProvider.CreateUser(String username, String password, String email, String passwordQuestion, String passwordAnswer, Boolean isApproved, Object providerUserKey, MembershipCreateStatus& status) bij System.Web.UI.WebControls.CreateUserWizard.AttemptCreateUser() bij System.Web.UI.WebControls.CreateUserWizard.OnNextButtonClick(WizardNavigationEventArgs e) bij System.Web.UI.WebControls.Wizard.OnBubbleEvent(Object source, EventArgs e) bij System.Web.UI.WebControls.CreateUserWizard.OnBubbleEvent(Object source, EventArgs e) bij System.Web.UI.WebControls.Wizard.WizardChildTable.OnBubbleEvent(Object source, EventArgs args) bij System.Web.UI.Control.RaiseBubbleEvent(Object source, EventArgs args) bij System.Web.UI.WebControls.Button.OnCommand(CommandEventArgs e) bij System.Web.UI.WebControls.Button.RaisePostBackEvent(String eventArgument) bij System.Web.UI.WebControls.Button.System.Web.UI.IPostBackEventHandler.RaisePostBackEvent(String eventArgument) bij System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(IPostBackEventHandler sourceControl, String eventArgument) bij System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(NameValueCollection postData) bij System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint)
Is er iemand die meer ervaring heeft met het opsporen van fouten? Want ik heb dus geen flauw idee wat hier nu de fout veroorzaakt.