Vroeger had ik een probleemloze LAN-verbinding. Toen vond ik een leuk programmaatje op de nVidia cd, ForceWare Network Access Manager. Ik installeren, en bleek een firewall te zijn. Vond het wel een flutprogramma, want Apache moest meedraaien want het draaide op een webserver. Ik dus nvidia de-installeren, lukt dat niet. Ik in Regedit op nvidia zoeken en alles van forceware verwijderd. Toen werkte hij nog steeds. Maar eergisteren heb ik een andere router gekregen, en moest ik wat veranderen in de TCP/IP instellingen. Daar had ik geen zin in dus gebruikte ik de Wizard Netwerk Instellen. Ik opnieuw opstarten, maar toen werkte mijn LAN niet meer. Ik met Regseeker nog een stuk of 100 Forceware strings verwijderd, maar nog werkt er niks. Nu ben ik via W-Lan verbonden, maar ik wil graag 100Mbps ipv 54Mbps.
Hoe repareer ik deze verbinding?
nVidia opnieuw installeren en verwijderen werkt niet, Lan in apparaatbeheer ongedaan maken en na een restart weer installeren werkt ook niet, niks werkt
L'ordinateur:
AMD Athlon 64 3500+
2x 512 RAM
2x 160GB hdd
ati radeon x1600xt
windows xp home
asus a8ne-fm mobord
dit alles is een fujitsu siemens computer (ja ik weet het, de volgende keer zet ik hem zelf in elkaar
)
Hoe repareer ik deze verbinding?
nVidia opnieuw installeren en verwijderen werkt niet, Lan in apparaatbeheer ongedaan maken en na een restart weer installeren werkt ook niet, niks werkt
L'ordinateur:
AMD Athlon 64 3500+
2x 512 RAM
2x 160GB hdd
ati radeon x1600xt
windows xp home
asus a8ne-fm mobord
dit alles is een fujitsu siemens computer (ja ik weet het, de volgende keer zet ik hem zelf in elkaar