[iis?] framework ineens weg

Pagina: 1
Acties:

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-12-2025
Ik plaats deze vraag in hier omdat ik denk dat het met w2k3 en het beheer er van te maken heeft...

Ik beheer oa 3 webservers (w2k3) die bedoelt zijn voor ontw, test en productie. Ik ben sinds donderdag weer terug van vakantie en bij alle 3 de omgevingen krijg ik bij een aantal asp.net applicatie en jscript popup die me vertelt dat er een script niet gevonden kan worden.:

code:
1
Unable to find script library '/aspnet_client/system_web/1_1_4322/WebUIValidation.js'. Try placing this file manually, or reinstall by running 'aspnet_regiis -c'.

Het uitvoeren van 'aspnet_regiis -c' op de testomgeving verhelpt inderdaad het probleem maar ik ben dus heel benieuwd waarom dit script (en waarschijnlijk andere scripts van het framework) niet meer door de webcontrols gevonden kunnen worden. Het enige wat ik weet is dat er onlangs een SUS update heeft plaatsgevonden door de w2k3 beheerders maar ik kan me niet voorstellen dat dat de oorzaak is.

Iemand een idee want ik wil dit voorkomen..

https://k1600gt.nl

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat is er dan verder nog te vinden? Wanneer is bijvoorbeeld je laatste backup voordat dit zich begon voor te doen? Enne kan je dit reproduceren?
Misschien .netframework 2.0 uitgerold op die server? HOW TO: Configure Different Versions of an ASP.NET Application Running on the Same Web Server

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters