Toon posts:

Meerdere mailboxen in Outlook Express

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag:
Mijn gebruikersnaam is 'mailbox1' en ik heb twee mailboxen:
1. mailbox1@hetnet.nl
2. mailbox2@hetnet.nl

Nu wil ik de tweede (mailbox2@hetnet.nl) graag met Outlook Express gaan gebruiken, maar hoe moet dit precies? Ik heb de servers ingesteld, bij e-mailadres 'mailbox2@hetnet.nl', maar bij Accountnaam 'mailbox1' (dit moet wel).

Maar als ik nu met Outlook Express ga werken, krijg ik alleen de mail van het eerste e-mailadres (mailbox1) binnen. Hoe verander ik dit?

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Om mail van het 2e email adres binnen te halen moet de username/password degene zijn van het 2e email adres. Het email adres wat je in de 2e stap (oid) moet invullen is het weergave email adres (zeg maar de afzender) ;)

[ Voor 5% gewijzigd door spone op 06-11-2006 01:24 ]

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Als je meerdere mailboxen hebt, moet je ook meerdere accountnamen hebben. Het email adres dat je invult maakt niet zoveel uit, een mailbox is een combinatie van inlognaam, wachtwoord en de juiste server.

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties: hij doet het nu! Ik dacht dat de accountnaam 'vast' was, dus 'mailbox1'.