ben ff bezig geweest celly 633 over te klokken! maar de multiplier blijft maar op 9.5! (ik kan hem niet overklokken via het bord! (zitten wel jumpers op) maar als ik die omzet dan gebreurt er nix!
ik heb een Jetway 992BN/BS) weet iemand hoe ik die multiplier omhoog haal (of omlaag) (BV: 8x100) (ik kan hem op 100x9.5 laaten draaien! maar dan loopt hij net niet stabiel (daarom wil ik hem eigelijk op 8x100 hebben maar dat lukt me dus niet!
Verwijderd
Cpu's vanaf P2 gen. zijn multiplier-locked, maw jumpers of bios helpen niet.
Het enige wat je kunt proberen is om hem op FSB te oc'en. Als ie niet stabiel wilt draaien op 100mhz, dan kun je het voltage wat omhoog gooien, zoorg dan wel voor goede koeling.
Het enige wat je kunt proberen is om hem op FSB te oc'en. Als ie niet stabiel wilt draaien op 100mhz, dan kun je het voltage wat omhoog gooien, zoorg dan wel voor goede koeling.
Je moet de core openslopen en ff de multiplier lock opzoeken en die omzeilen door er ff een nieuwe elektrisch circuitje in te leggen. 
Kleine wijziging
Kleine wijziging
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Wat een onzin. Niemand op deze aardbol weet hoe je de multiplyer van huidige intel processoren kunt veranderen. Wimpy heeft de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt. Hij doelt op de zogenaamde 'pencil trick' bij AMD processoren, want daar kan het wel bij.
Voor Intel processoren geldt: fsb verhogen en bij onwillige cpu's de corevoltage verhogen en daarbij goed de temperatuur in de gaten houden.
Voor Intel processoren geldt: fsb verhogen en bij onwillige cpu's de corevoltage verhogen en daarbij goed de temperatuur in de gaten houden.
Wimpy is sarcastisch en snapt heus wel dat het niet kan. 
Maar alleen met de FSB kun je dus spelen met een intel proc.
Maar alleen met de FSB kun je dus spelen met een intel proc.
Probeer jij maar es de core open te slopen van een proc. (wel zo zodat je hem daarna weer in elkaar kan zetten natuurlijk)
Pagina: 1