Toon posts:

Kassie geschilderd, nie goe !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jaja, ikke spuitbusie gekocht om me case beetje op te vrolijken, zilver metallic.
Eerst zo een frontje van een 5 inch drive getest nah zag er mooi uit. op naar het volgende de plastic cover aan de voorkant van de case moest helemaal zilver worden.
Zag er op zich wel mooi uit, vrij glad ook.
Even later kom ik terug lekker gedruppelt en te veel verf opgespoten. Lekkere ***zooi dus !!! nu ziet het er echt niet meer uit want ik probeerde hem nog te redden maar helaas.

Morgen maar van dat verfafbijt spul kopen denk ik !

Zal dit werken ? of iemand nog andere ideeen ? Thanks alvast !

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-08 16:16
Een plastic frontje in de verfafbijt...
GEEN SLUW PLAN!

Ik zou hem laten drogen, en dan vlak schuren.

Als je een beetje na had ged8, of de gebruiksaanwijzing had bekeken, had je moeten weten dat je dunne lagen moet spuiten!

Maar ja, dat heb nu geen zin meer ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja i know maar ik ben niet zo goed in verf dat is het probleem maar ik wil nou eenmaal een mooie kast. De rest is geen probleem (( ledjes, schakelaars e.d. )

had inderdaad gebruiksaanwijzing moeten lezen jah, maar ik heb daar ook weinig geduld voor das kut.. maar jah zo leer ik ook nog is wat hehehe !

Dan maar vlak schuren lijkt me :-) en denk je nog dat ik primer moet gebruiken voor dat kunststof ofzo ?!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Hehe altijd lullig als dit gebeurt je kan ook beter meerdere dunne lagen spuiten dan 1 dikke laag maarja daar ben je nu wel achter :)

Ennuh ik zou dat afbijtspul maar zeker NIET op het plastic smeren want dan hou je geen kap meer over,die lost gewoon op.

Ik denk dat je het beter met fijn schuurpapier kan schuren en dan nog een keer spuiten :)

edit:

Ik ben weer lekker op tijd zie ik.

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
metallic zilver is trouwens een vettuh kleur heheheheehe :)

• Solosmots
  • Laatst online: 26-08 16:16
Gewoon een spuitbusie (zoals jij ze noemt..) grondverf halen, die geschikt is voor kunstof. Ik had zelf Motip daarvoor van 6,95.
Werkte perfekt. Een stofvrije ruimte is echter een MUST!

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
net als altijd.... de handleiding lezen als iets niet ok is....

tis wel weer sterk :)

Verwijderd

Topicstarter
ja als ik ergens een hekel aan heb is het schilderen en verfen maar me case modden is vet hahah ( ben nog beetje newbe ik geef toe ) maar goed !

tis wel weer sterk :) :) |:(

Verwijderd

Photo's :P :).... daarom ben ik ook maar niet aan spuiten begonnen... :) je moet er wat beter mee om kunnen gaan :)

Verwijderd

Topicstarter
HAHAHA jammer dat ik geen digicam heb anders had ik hem even gepost die verotte voorkant hehe ! en mijn boze hoofd |:( maar komt wel goed hoor morgen weer een dag ( kut me geld is op ) maar volgende keer doe ik het goed ! ( + foto's )

• Clithopias
  • Laatst online: 06-12-2024
ik heb ook me kast gespoten, alleen een zeikant ben ik vergeten af te stoffen dus nu zitten er rare hobbels op :) en ik heb maar een laag gespoten en ben de helft vergeten |:(

Verwijderd

ach, kheb mijn kast ook 3x moeten spuiten(ook 2x te dik, dus druipers), gewoon steeds weer afschuren die hap. En idd wel in stofvrije omgeving, bij mij zitten er ook wat hobbels hier en daar. kunstofprimer heb ik voor de frontjes gebruikt ->

Afbeeldingslocatie: http://home.conceptsfa.nl/~piets/4.jpg
Pagina: 1