Toon posts:

Dreamcast!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het ze stoppen ermee maar ik heb nu een probleem, ik heb een dreamcast besteld voor aanstaande vrijdag en nu zeggen ze dat die droomdoos in prijs gaat zakken???
Kan ik dat terugvorderen, of hoe gaat dat nouu ik heb geen zin om nu 500piek neer te tellen en dadelijk 150gulden minder DUH!!

thxx

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

hangt van de koopvoorwaarden af.
Maar ik geef je niet veel kans, verkocht is verkocht. Anders zouden ze geld kunnen blijven terug geven..

De DC is ook niet dood, er komen iig nog 100 spellen uit..

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-02 19:47

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

DC is WEL dood!

Helaas er hangt een briefje in de Free Record Shop dat het GEEN spellen meer uitkomen. Sommige spellen zijn in de aanbieding. Mijn broertje is ook de pisang.

Zie zo snel mogelijk van die aankoop af te komen als het nog lukt!!

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-02 12:03
Huh? DreamCast dood? Is toch net uit, en is toch helemaal geweldig? (ondanks dat het onder WinCE draait)

Weet iemand waarom, waardoor?

(of loop ik gewoon al weer zwaar achter)

...

Verwijderd

Net uit?
Dat ding is al vet oud man :) bijna 2 jaar ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Eerst elke game-shop blijft ze verkopen en er komen ruim 100games nog bij die nu in produktie zijn DIT IS EEN FEIT.
Dan heb ik hem net gekocht en ben ik blij dat ik dat heb gedaan als ik dadelijk 100games heb SO WHAT dat er dan niets meer bij komt is toch genoeg nie dan.
Ten derde freerecord SUXX en als ze daar in de aanbieding zijn zal ik morgen eens gaan kijken:):)
tja dat ie niet nieuw was wisten we allemaal al lang
thxx

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-02 12:03
Op donderdag 01 februari 2001 08:04 schreef Alekz het volgende:
Net uit?
Dat ding is al vet oud man :) bijna 2 jaar ofzo.
Vet oud? vet oud... hmmm... Ik heb net nog geweldig tetris gespeeld op me gameboy die ik onder 4 cm stof had gevonden... Dat noem ik 'niet modern'.. Maar vet oud...

Windows 98.. Is al 3 jaar... Bijna bejaard zeker? :)

...

Pagina: 1