Ik heb een oude pentuim 2 350 hier staan als download server. Hier zit op moment een 4 gig harde schijf in wat een beetje weinig is voor downloaden enzo. Nu dacht ik omdat er ook twee usb poorten in zit(waarschijnlijk 1.0) ik koop een usb hd behuizing en daar stop ik een 160 gig harde schijf die ik heb liggen in voor de permanente opslag. En ik koop een 8 gig usb stick waarop bestanden kunnen staan die op dat moment geupload/download kunnen worden zodat ik geen probleem heb met een ratelende harde schijf. Want de server staat op mijn slaapkamer.
Nu is mijn vraag gaat de computer de harde schijf en usb stick herkennen. Ik weet dat oude computers limieten hebben omdat bepaalde biossen geen ondersteuning hebben voor bepaalde grote harde schijven. Maar omdat dit in feite grote usb sticks zijn denk ik dat het wel gaat werken maar zeker weten doe ik het niet vandaar mijn vraag.
Nu is mijn vraag gaat de computer de harde schijf en usb stick herkennen. Ik weet dat oude computers limieten hebben omdat bepaalde biossen geen ondersteuning hebben voor bepaalde grote harde schijven. Maar omdat dit in feite grote usb sticks zijn denk ik dat het wel gaat werken maar zeker weten doe ik het niet vandaar mijn vraag.