Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT
Verwijderd
*kick*
Stoffig topic, ik weet het, maar ik heb sinds vandaag ook zo'n ding, en hetzelfde probleem. M'n PC kan wel het netwerk op, maar de laptop verrekt het om mijn router te vinden, zelfs van <1 meter niet. Heb je intussen de oplossing gevonden en zoja wat was dat?
Stoffig topic, ik weet het, maar ik heb sinds vandaag ook zo'n ding, en hetzelfde probleem. M'n PC kan wel het netwerk op, maar de laptop verrekt het om mijn router te vinden, zelfs van <1 meter niet. Heb je intussen de oplossing gevonden en zoja wat was dat?
je hebt bijna altijd een knop of functietoets om je wlan adapter aan te zetten. brand er ergens een lampje met een wireless symbooltje?
edit
edit
van klikIk heb dezelfde notebok.
Aan en uitschakelen van de wlan kaart met hetknopje rechts boven (naast de aan-uit knop).
succes.
[ Voor 50% gewijzigd door donzz op 16-02-2007 00:42 ]
alles kan kapot; beter dat ik het nu test dan dat er straks iemand komt klagen
Verwijderd
Aha, dat is het hem dus. Het werkt nu idd, bedankt! 
Wel vaag dat-ie zegt dat dat kaartje gewoon aan staat als je via het configuratiescherm kijkt
Wel vaag dat-ie zegt dat dat kaartje gewoon aan staat als je via het configuratiescherm kijkt