Toon posts:

PC Format

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ga dus binnenkort mijn pc formatteren, maar wat is de beste manier om je schijf in te delen, ik heb 2x 150G.

Mvg,
Spyhunter :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat hangt er vanaf wat je wilt. Je kunt ze er gewoon in hangen, en dan één schijf met een Windows partitie en de rest data. Je kunt ook de 2 schijven in Raid hangen. Er is in ieder geval geen beste manier.
Kijk ook eens in de OM FAQ voor wat meer informatie.

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dat ligt helemaal aan jezelf, heb je bijvoorbeeld veel muziek kan je overwegen om een extra partitie te maken alleen voor je muziek, wat ik je zoiezo aanraad is 1partitie met windows en programma's en een 2de met data, of je er dan nog wil ligt natuurlijk helemaal aan jezelf ;)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Verwijderd

Snelste manier is natuurlijk 1 partitie van ongeveer 20GB aanmaken, en de rest toewijzen aan games, media, stuff, dvd's en dergelijk. Vermijd game-installs op je Windows schijf, aangezien een vollere schijf langzamer wordt (langer tijd nodig om te zoeken).

Verders is dit ook wel een Faq vraag hoor :P

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21

Thandor

SilverStreak

Dit kun je zelf niet even bedenken? Bekijk of je überhaupt wilt partitioneren en zo ja: Waarom ga je partitioneren (welke doeleinden) en hoeveel ruimte denk je nodig te hebben voor dat doel.

Dit topic gaat dus op slot.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.