Nintendo SWITCH! FTW
Is dat wat je zoekt?
Kan je niet gewoon die mp3 downloaden/kopen?
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
EDIT dang, simultaneous post
[ Voor 9% gewijzigd door iceheart op 05-11-2006 20:43 ]
offtopic:
Toch opvallend dat iedere thread die je maakt na slechts een paar posts op slot gaat wegens gebrek aan detail/initiatief.
edit: zoek eens op google op 'youtube video download', eerste hit
[ Voor 34% gewijzigd door spone op 05-11-2006 20:44 ]
Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600
1 minuut werk op Google: [google=download youtube videos], had je makkelijk zelf kunnen vinden dus
Edit: Blue Monday, die is echt al zo oud
[ Voor 55% gewijzigd door Rafe op 05-11-2006 20:52 ]
Tja dat jij nou zo kansloos bent en ieder zijn post geschiedenis door gaat zitten nemenspone schreef op zondag 05 november 2006 @ 20:42:
Er is iets als youtube video downloader.
offtopic:
Toch opvallend dat iedere thread die je maakt na slechts een paar posts op slot gaat wegens gebrek aan detail/initiatief.
edit: zoek eens op google op 'youtube video download', eerste hit
ANYWAY bedankt voor de replys!!!!! daar heb ik tenminste wat aan
Nintendo SWITCH! FTW
Dat doettie vast alleen maar als er aanleiding voor is, of dattie meer posts van je gezien heeft die initiatiefloos zijn.SOCO_cola schreef op zondag 05 november 2006 @ 20:47:
[...]
Tja dat jij nou zo kansloos bent en ieder zijn post geschiedenis door gaat zitten nemen
ANYWAY bedankt voor de replys!!!!! daar heb ik tenminste wat aan
In de policy staat duidelijk vermeld dat we hier niet jouw persoonlijke scripts/softwarespeurneuzen zijn.
Mocht je het niet voor elkaar krijgen om iets te vinden op de reguliere methoden dan pas is GoT de plaats waar je moet vragen.
En jij beslist dar, inplaats dat de mensen die niet iets zinnigs te posten hebben dat laten en dat een mod mij een PM stuurt over dat topic, zou een stuk nutteloze bandbreedte schelen, en wat tijd van jouMcKaamos schreef op zondag 05 november 2006 @ 20:55:
[...]
Dat doettie vast alleen maar als er aanleiding voor is, of dattie meer posts van je gezien heeft die initiatiefloos zijn.
In de policy staat duidelijk vermeld dat we hier niet jouw persoonlijke scripts/softwarespeurneuzen zijn.
Mocht je het niet voor elkaar krijgen om iets te vinden op de reguliere methoden dan pas is GoT de plaats waar je moet vragen.
Nintendo SWITCH! FTW
Daarnaast beslis ik niet... Ik wijs je op de policy, en wil je daarmee vriendelijk verzoeken wat meer initiatief te nemen.
Daarnaast ben jij al bandbreedte aan het verspillen door uberhaupt een topic te plaatsen dat hier niet hoort, of klopt mijn redenering daar niet?
Wat dan weer nuttig is, is om de bandbreedte te gebruiken om je op het goede spoor te zetten
Geen ruzie maken jongens
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
daar is ie voor ...
en ja 't getuigt van weinig inzet enzo
en 't is ook tegen de vraag van de policy hier:
geen hulp bij iets illegaal
en staat het nergens bij de gebruiks voorwaarden van youtube dat je nix van hen moogt opnemen onder hun toestemmen ?
(bekijken is niet hetzelfde als opnemen ....)
't is niet omdat je draait op illegale party's dat je ons "medeplichtig" moet maken eh
btw: wrs al genoeg hulp hierboven gehad....
maar volgende keer: zoek eerst zelf, dan heb je ook meer hulp en leukere reactie's hier ...
[ Voor 13% gewijzigd door soulrider op 05-11-2006 21:08 ]
Verder is er in je topic start niets te vinden van een aanwijzing die ook maar moet suggereren dat je moeite hebt gedaan om eerst zelf maar wat te vinden.
Om nog maar even te zwijgen over de ongepaste reacties tegen mensen die je terecht wijzen!
Deze mag dus dicht!
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Dit topic is gesloten.
![]()