NEC 3540 geeft geen teken van leven

Pagina: 1
Acties:

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik heb laatst een NEC 3540 gekocht, de molex en de IDE kabel aangesloten. Deze zit op een IDE kabel aangesloten samen met mijn CD-ROM writer.

Maar als ik op de knop " drive-out" druk reageert het niet, ook zie ik hem nergens in apparaatbeheer...

Ik heb het eerste IDE slot geprobeerd, het tweede IDE slot geprobeerd. Tevens heb ik geprobeerd de aansluiting van de CD-ROM writer om te wisselen, maar geen resultaat... De CD-ROM writer doet het in alle gevallen wel....

De jumper staat op MASTER en de IDE kabel is ook aangesloten op MASTER (de eerste, niet de middeltste)

Wat doe ik fout of wat is het probleem??

[ Voor 22% gewijzigd door Blue_Fear op 05-11-2006 20:43 ]

• Blue_Fear
Niemand? :'(

PS. Ik heb gezocht op GoT maar heb geen topic gevonden van iemand met dezelfde problemen...

[ Voor 78% gewijzigd door Blue_Fear op 05-11-2006 21:08 ]

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-02 06:01
Gaat er enigsins een lampje aan bij het opstarten.. Lijkt erop dat hij geen stroom krijgt.

• Blue_Fear
Nee, het LEDJE doet niets.
En ik heb meerdere molex stekkertjes geprobeerd.

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Het staat er niet tussen, maar ik neem aan dat je hem ook al alleen hebt aangesloten zonder je cdrw ?

4015Wp west (Dordrecht)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zelfs al is de jumper/idekabel niet goed, het ledje móet knipperen danwel ding moet open kunnen.
Lijkt me dat ie kaduukjes is.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Blue_Fear
F*ck, ik ga i.i.g. eerst proberen alleen de DVD recorder erop aan te sluiten.

• Blue_Fear
Werkt dus ook niet ^^
Ik heb hem enkele maanden geleden gekocht, maar wilde mijn computer pas open maken als ik mijn nieuwe hd's binnen had. Dus nu ius hij kapot? en weet ik niet meer bij welke webshop ik het besteld heb!!!!!!!
Emails zijn al verwijderd en ook geen factuur binnen, is er nog een oplossing om NEC te mailen?
Pagina: 1