(Toevoeging: Wegens het verwijderen van mijn vorige topicstart plaats ik dit opnieuw zodat het wel voldoet aan: Algemene gedragsregels (Netiquette)
Ik zal ook duidelijker aantonen wat ik al geprobeerd heb.)
Het probleem:
Ik ben momenteel (een originele versie van) Windows XP pro aan het installeren. Alles lukt totdat hij "de systeemconfiguratie checkt". Dan krijg ik de volgende foutmelding:
Regel 0 hiveusd.inf is beschadigd. Setup kan niet doorgaan.
Druk op F3 om Setup af te sluiten.
Wat heb ik al geprobeerd?
- Alle hardware werkt goed (alleen Harddisk nog niet getest op bad sectors).
- De Windows CD is nieuw dus daar kan het aan liggen.
- Ik zou niet weten wat ik verder kan/moet proberen. Heb behoorlijk wat computerkennis maar hier
snap ik de ballen van.
Google? Tweakers?
Op Tweakers kan ik niets erover vinden. Op Google slechts wat (Duitse/Chinese) sites waar ik niets mee kan. Dus misschien dat iemand me op weg kan helpen door eens te vertellen wat dat bestand dan precies inhoud. Een oplossing of iets in de richting daarvan is in iedergeval welkom
Ik zal ook duidelijker aantonen wat ik al geprobeerd heb.)
Het probleem:
Ik ben momenteel (een originele versie van) Windows XP pro aan het installeren. Alles lukt totdat hij "de systeemconfiguratie checkt". Dan krijg ik de volgende foutmelding:
Regel 0 hiveusd.inf is beschadigd. Setup kan niet doorgaan.
Druk op F3 om Setup af te sluiten.
Wat heb ik al geprobeerd?
- Alle hardware werkt goed (alleen Harddisk nog niet getest op bad sectors).
- De Windows CD is nieuw dus daar kan het aan liggen.
- Ik zou niet weten wat ik verder kan/moet proberen. Heb behoorlijk wat computerkennis maar hier
snap ik de ballen van.
Google? Tweakers?
Op Tweakers kan ik niets erover vinden. Op Google slechts wat (Duitse/Chinese) sites waar ik niets mee kan. Dus misschien dat iemand me op weg kan helpen door eens te vertellen wat dat bestand dan precies inhoud. Een oplossing of iets in de richting daarvan is in iedergeval welkom
[ Voor 4% gewijzigd door Barre_Code op 16-11-2006 16:11 ]