Gamestat CoD UO

Pagina: 1
Acties:

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 18:06
Hoi,

ik ben met iemand een programma aan het maken voor de g15, serverinfo enzo en playerinfo. Nou lukt het niet om voor CoD UO het team er uit te krijgen. Kan dit niet? Bij andere spellen kan het namelijk wel. Dan krijg je team 1 of team 2 eruit. Ben benieuwd of er uberhaupt iemand bekend is bij gamestat. :/

Verwijderd

ik ben hier zelf niet bekend mee, maar CoD maakt gebruik van de Quake 3 engine, misschien dat je daarvoor wel manieren vind om de teams eruit te halen ;) ? bij xfire staat helaas ook altijd maar 1 lijst en geen teams. Dus ik denk dat zij het ook niet voor elkaar krijgen. (bij BF2 bijvorbeeld wel.)

Succes met je G15 Plug-in en zeg ook even wanneer het je is gelukt, want ik typ dit op een G15 8) :D

Groeten Brick

• Coeluh
Haha is goed. Het is nu nog beta, beta 3 komt zo uit (Niet Public). Ja dat vermoede ik ook al dat het niet mogelijk was. Ik dacht hier ligt mijn laatste hoop. MAar ja, dan meot ik maar DM gaan doen, dan werkt het perfect :9

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

In de statuslijst met connecties die de Q3 engine naar buiten mikt, is geen teaminfo beschikbaar. Dit gaat je dus niet snel lukken. Teaminfo wordt alleen weggeschreven naar het serverlog, en aangezien je daar waarschijnlijk geen toegang tot hebt, is de kans vrij klein dat dit je lukt.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Coeluh
Heb misschien een andere oplossing. Schrijft cod die informatie van je team ergens neer? Of zou het mogelijk zijn een soort van mod te schrijven die voor elke player deaths kills en team er uit te vissen? en die dat dan elke seconde doet? Of weet misschien iemand anders hoe je dat zou lukken?

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Zoals ik zei, ja, dat wordt weggeschreven. Het logbestand van je gameserver heeft dit allemaal beschikbaar.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1