Toon posts:

P5W DH en automatisch opstarten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas mijn moederbord en dergelijke vervangen voor een p5w dh met conroe 6600.
Sindsdien doet het volgende probleem zich voor:

Ik schakel altijd alles nog eens extra uit via een stekker verdeeldoos, ging ook altijd perfect!
Nu is het zo dat als ik de stekkerdoos weer inschakel de computer opstart voor een paar seconden (20-30 sec) en zich dan ook weer uitschakeld!
Hierbij krijg ik geen beeld! daarna is de pc gewoon zoals normaal in en uit te schakelen.....

Iemand een idee waar dit aan kan liggen en hoe te verhelpen?

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:36
Eens andere stekkerdoos proberen?

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
"Enable Power on after Power loss" in de BIOS of in de Asus DH remote progje uitzetten :)

[ Voor 14% gewijzigd door Dutch_Razor op 05-11-2006 17:07 ]

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-05 21:24
Dersan schreef op zondag 05 november 2006 @ 16:43:
Eens andere stekkerdoos proberen?
_/-\o_ meesterlijke oplossing....
hoe kom je er bij 8)7

@hierboven, ja dat is de oplossing (98% zeker)

[ Voor 10% gewijzigd door Kaspers op 05-11-2006 17:12 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De P5W DH gaat ook ff uit als je de BIOS opslaat of in windows reboot. De hele PC gaat dan uit en 5 sec later weer aan. BIOS 1503 lost dat probleem op en misschien ook die van jou.

Niet bij iedereen gaat de PC uit en weer aan maar bij de meeste mensen die overgeklokt draaien wel. Ik had er ook last van maar heb gisteren die 1503 er in geflashed en daar mee is het opgelost.

Het zou kunnen dat die 2 dingen met elkaar te maken hebben en dat die BIOS het oplost al zou ik eerst de oplossing van Dutch_Razor proberen want de kans is groot dat het dan al opgelost is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had bios 1503 al geflashed omdat ik van bovenstaand probleem ook gelezen had, had er echter geen last van zelf maar hoopte mijn probleem er ook mee op te lossen.
in het bios had ik al "power off" after power loss ingesteld echter zonder resultaat.....

Net even die instelling binnen dhremote uitgezet en wat schetst mijn verbazing?
probleem opgelost!!
had niet verwacht dat een instelling binnen een windows programmatje een dergelijk probleem zou
kunnen veroorzaken!
in ieder geval dank jullie wel voor de oplossing?

enige wat ik nu wel heb is bij iedere boot die vervelende melding dat "power on after power loss" aangevinkt moet zijn om de pc met de afstandsbediening aan en uit te kunnen zetten!

kan dit ook ergens uitgezet worden?

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Np, dat zou ik zelf ook wel willen weten eigenlijk, helaas werkt de remote zonder dat progje niet anders kon je die gewoon uitschakelen :'(
Pagina: 1