Omdat mijn grafische kaart stuk was heb ik een nieuwe moeten kopen. (Ik had plots vanaf het opstarten slecht beeld). Ik heb dan een nieuwe gekocht Geforce 7800GS AGP samen met een Antec voeding van 430 Watt want zo een kaart vraagt wat vermogen. De installatie verliep goed en alles in Windows werkt prima. Enkel bij het spelen van games crasht mijn PC.
Alle games starten normaal op en kan gewoon spelen na zo een 5 tal minuten loopt mijn pc plots vast en krijg ik een zwart scherm (geen signaal meer) en met zoemend geluid. Ik heb al van alles geprobeerd. De nieuwste nvidia drivers, de laatste patches van de games, de clockfrequentie van de kaart verlaagt, nieuwe AGP driver, ...
Weet iemand hier raad mee ?
Alle games starten normaal op en kan gewoon spelen na zo een 5 tal minuten loopt mijn pc plots vast en krijg ik een zwart scherm (geen signaal meer) en met zoemend geluid. Ik heb al van alles geprobeerd. De nieuwste nvidia drivers, de laatste patches van de games, de clockfrequentie van de kaart verlaagt, nieuwe AGP driver, ...
Weet iemand hier raad mee ?