Toon posts:

Via FTP mapen uit het netwerk delen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

wij hebben een FTP'je draaien :)
De server hiervoor zit ook op het lokale netwerk. We willen nu mappen (inplaats mapen :)) van netwerk-comp'ters beschikbaar stellen via de ftp.

We hebben al met snelkoppelingen en met netwerkstations geprobeerd, maar dit gaf geen resultaat. Zonder firewall's ook geen resultaat.

Heeft iemand een oplossing hiervoor? :?

Verwijderd

welke ftpdaemon, welk os, welk soort.... etc.

Beschrijf eerst iets, aub. Ik bedoel, hoezo geen resultaat, wat gebeurt er wel, wat niet?

CC

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 31 januari 2001 20:50 schreef chuckychesthair het volgende:
welke ftpdaemon, welk os, welk soort.... etc.

Beschrijf eerst iets, aub. Ik bedoel, hoezo geen resultaat, wat gebeurt er wel, wat niet?

CC
G6, Win 98SE, IPX, verder nog iets?
Wel: Mappen die op de HD's van de server staan beschikbaar stellen via FTP[duh].
Niet: Mappen die op de HD's van de clients op het lokale netwerk beschikbaar stellen via FTP.
Wat gebeurt er: Kan het niet vinden in geval van een snelkoppeling of netwerkstation.

Verwijderd

Kun je wel twee lokale mappen als als 'root' gebruiken? Anders zul je misschien een virtual directory op moeten geven. D8 dat dat wel in te stellen was.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Waarom IPX?

Heb hier via TCP/IP een netwerkje lopen en daar gaat het prima mee..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 februari 2001 01:10 schreef BackSlash32 het volgende:
Waarom IPX?

Heb hier via TCP/IP een netwerkje lopen en daar gaat het prima mee..
k, we draaien nu toevallig IPX maar TCP/IP kan inderdaad ook prima ... ;)

We hebben nog steeds geen idee hoe iemand van buitenaf doorgelinkt kan worden via de ftp naar een map op een client computer (zoals in de bovenstaande berichten beschreven was) dus we zijn erg benieuwd of toch nog iemand hierop een antwoord weet !!! :?

• Change
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04-2025
Heb je bij die mappen van de clients 'map as network drive' gedaan op de computer waar g6 op staat? Dan werkt het bij mij wel. Moet je natuurlijk wel ff 'automatic restore' aan zetten/laten, dan blijven ze staan bij reboot :)

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Pagina: 1