Toon posts:

Philips MT2700

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nu mijn oude pc op het punt staat het te begeven heb ik besloten een compleet nieuwe pc te gaan kopen. Wat ik er voornamelijk mee ga doen is gamen en wat grafische programma's draaien zoals photoshop en illustrator.

Omdat ik altijd goede ervaring heb gehad met onze Nederlandse Philips wil ik eigenlijk een pc van dat merk gaan halen. Maar omdat ze geen pc's uitbrengen voor de Nederlandse markt zal ik 'm moeten importeren uit Engeland.

Mijn oog is op deze pc gevallen:

Philips MT2700

Afbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/3310/philipsmt2700oa0.jpg

Kloksnelheid: 3.4 GHz
CPU type: Intel Pentium D 945
Cache: 2 x 2 Mo
Geheugen: 2048 MB DDR400 (Ik heb hier nog 1024 mb DDR400 liggen die ik er in kan zetten dus totaal zou dan uitkomen op 3027 MB)
HDD: 320 Gb SATAII (7200 rpm)
GPU: ATI Radeon X1300 - 256 Mb
Drive: Double layer compatible DVD writer

Prijs £673.00 omgerekend naar huidige koers ongeveer € 1002,-

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

En wat wil je nu weten? Of hij zal voldoen of dat we je moeten adviseren iets anders te kopen?

Verwijderd

Topicstarter
Oscar Mopperkont schreef op zondag 05 november 2006 @ 15:14:
En wat wil je nu weten? Of hij zal voldoen of dat we je moeten adviseren iets anders te kopen?
Gewoon je mening of het een goede pc is om mee te gamen en een pc die een tijdje mee kan in de huidige generatie.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Hm ik zal even eerlijk zijn. Met een x1300 kan je niet goed gamen

Kijk het is mooi dat je altijd fan bent van philips, maar om een ''game'' pc te kopen van dit merk is in mijn ogen niet zo slim.

Deze pc kan heus wel een tijdje vooruit, maar met jou eisen verwacht ik dat niet.

1. Je betaalt (natuurlijk..) veel meer dan nodig is.
2. Zelf samenstellen met merken van kwaliteit is zeker niet slechter.
3. Als je zelf samenstelt kan je goedkoper uit zijn met een betere configuratie

Ik zou zeggen, kijk eens rond hier in de verschillende topics over pc's (die of zelf in elkaar worden gezet, of gewoon door de webshop).

[ Voor 21% gewijzigd door keanu_ op 05-11-2006 16:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
keanu_ schreef op zondag 05 november 2006 @ 16:11:
Hm ik zal even eerlijk zijn. Met een x1300 kan je niet goed gamen
Mag ik vragen wat je bedoeld met niet goed? Volgens de reviews die ik op internet kan vinden is 'ie best goed en te vergelijken met een geforce 7800.

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-01 09:27

Str1ngS

Boe!

Check je reviews dan eens na.
7800 is high-end en x1300 een low-end videokaart

TnI 4 Life

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 21:52:
[...]

Mag ik vragen wat je bedoeld met niet goed? Volgens de reviews die ik op internet kan vinden is 'ie best goed en te vergelijken met een geforce 7800.
Daar klopt dus niks van.
Bovendien is dat systeem veel te duur voor wat je krijgt. Je kunt beter zelf wat samenstellen. Philips maakt al die onderdelen ook niet zelf. Die processor komt van Intel en die videokaart van Ati ed. Dat kun je zelf ook (en goedkoper)

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-01 16:39

Just_I

What did you just say?

Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 21:52:
[...]

Je kan ze wel met elkaar vergelijken aangezien het redelijk nieuwe serie kaarten zijn. Echter zal uit de vergelijking naar voren komen dat de 7800(GS/GT/GTX/GTX TOP) kaart veel beter zal presteren omdat het een high end kaart is en de x1300 een low end.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21

Thandor

SilverStreak

Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?
Het neerplempen van een lijstje dat beoordeeld moet worden is dus niet de bedoeling. Met een beetje zoeken kun je prima zelf uitvinden of de processor een goede keus is en wat de prestaties zijn van de videokaart die bijgeleverd wordt :)

Het enige wat je hierbij moet weten is: Ervaringen, benchmarks, reviews en product surveys lezen ;)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.