[TV Kaart] Beeld raar, geluid prima...

Pagina: 1
Acties:

• Lau
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Lau

There can be only one...

Topicstarter
Hi mensen,

Ik heb ondertussen al alle opties van het programma wat bij mn kaart geleverd wordt geprobeerd, echter ik krijg het beeld niet op orde.

De kaart die ik heb is een AVerTV GO 007 FM Plus, bijgeleverde software heet hetzelfde.

Onderstaand plaatje is hoe ik het beeld op mn scherm krijg. Als iemand een idee heeft ove rhoe ik dit kan oplossen: erg graag!

Afbeeldingslocatie: http://fxu.nl/05141528.JPG

Lau

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:59

voodooless

Sound is no voodoo!

Staan je instellingen goed? Op PAL? verder: frequentie correct ingesteld volgens de zenderkaart van je kabelaar? Automagisch zoeken wil niet altijd beste resultaten geven.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Lau
  • Niet online

Lau

There can be only one...

Topicstarter
voodooless schreef op zondag 05 november 2006 @ 17:02:
Staan je instellingen goed? Op PAL? verder: frequentie correct ingesteld volgens de zenderkaart van je kabelaar? Automagisch zoeken wil niet altijd beste resultaten geven.
Allemaal check, check & check. Ik ga vandaag nog even verder zoeken, mocht ik iets vinden volgt het uiteraard hieronder.

't zou zo jammer zijn als hij het niet doet.

Ik heb overigens wel een 'standaard'-probleem ontdekt. De kanalen doen het allemaal wel, maar dr zit een enorme storing op en een grote witte balk overheen.

Lau

• Lau
  • Niet online

Lau

There can be only one...

Topicstarter
ok, update.

Als ik wiebel met de antenne, wordt het beeld beter.. niet veel.. maar toch naar dit:

Afbeeldingslocatie: http://tgs.eu/06134505.JPG

Het is ook een beetje vreemd, het is een erg losse aansluiting. Je antenne kabel gaat in een soort convertertje naar tulp, die weer in je tvkaart gaat. Iemand dit ooit gezien? En hoort dit allemaal een beetje wiebelig te zijn?

Het kan niet de tv-kabel zijn. Die is prefab uit de winkel, en mijn tv werkt er ook goed mee.

Lau

• Lau
  • Niet online

Lau

There can be only one...

Topicstarter
ok. ik ben het zat.

Ik ga die kaart terugbrengen !

Lang leve de Media Markt, waar ik alleen hoef te zeggen 'het is stuk'.

Ik koop wel een iets duurdere kaart, kijken of dat beter werkt.. :)

Thx!

Lau