Toen ik mijn laptop wou omvormen tot Digitale Fotolijst is het behoorlijk misgegaan, ik heb de BIOS batterij eruit gehaald (BIOS gereset dus) en vermoedelijk doet mijn keyboard van mijn laptop het niet meer. Ik kan dus niet meer in de BIOS en ook met een PS/2 Tobo weigert de laptop...
Dat ding is dus goed voor de schroot. Nou zou ik willen vragen of ik de display van mijn Compaq Armada 1750 nog zou kunnen gebruiken voor een gewone pc, door er op de één of andere manier een VGA kabel aan te hangen, is dit überhaupt mogelijk of hebben jullie oplossingen om toch bij de BIOS te komen, zodat die klote "162 System settings nog set" (fzo) error weggaat...
Ik hoor het wel
Dat ding is dus goed voor de schroot. Nou zou ik willen vragen of ik de display van mijn Compaq Armada 1750 nog zou kunnen gebruiken voor een gewone pc, door er op de één of andere manier een VGA kabel aan te hangen, is dit überhaupt mogelijk of hebben jullie oplossingen om toch bij de BIOS te komen, zodat die klote "162 System settings nog set" (fzo) error weggaat...
Ik hoor het wel
[ Voor 4% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 05-11-2006 13:30 ]