Laptop Display

Pagina: 1
Acties:

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-01 22:27
Toen ik mijn laptop wou omvormen tot Digitale Fotolijst is het behoorlijk misgegaan, ik heb de BIOS batterij eruit gehaald (BIOS gereset dus) en vermoedelijk doet mijn keyboard van mijn laptop het niet meer. Ik kan dus niet meer in de BIOS en ook met een PS/2 Tobo weigert de laptop...

Dat ding is dus goed voor de schroot. Nou zou ik willen vragen of ik de display van mijn Compaq Armada 1750 nog zou kunnen gebruiken voor een gewone pc, door er op de één of andere manier een VGA kabel aan te hangen, is dit überhaupt mogelijk of hebben jullie oplossingen om toch bij de BIOS te komen, zodat die klote "162 System settings nog set" (fzo) error weggaat...

Ik hoor het wel :*)

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/nikolas/SIMG0028.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 05-11-2006 13:30 ]

• ctrlaltdelbe
Ik ben al op het LCD laptop topic terechtgekomen, maar ik vind de pinout niet, kan iemand helpen?
Ok, de kans bestaat dat hij niet op i-net is, maar als iemand toch ff zou willen helpen,

kweet namelijk niet goed, op welke termen ik moet zoeken en of de Armada 1700 dezelfde pinout zou hebben? En hoe ik eigenlijk de precieze naam van't display kan vinden?

EDIT: oke, ik heb al het een en ander gevonden...namelijk een overzichtslijst van World-Led.com, maar da's het enige dat ik vind...verdorie toch.

[ Voor 17% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 08-11-2006 16:36 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Nikolas schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:30:
Ik ben al op het LCD laptop topic terechtgekomen, maar ik vind de pinout niet, kan iemand helpen?
Ok, de kans bestaat dat hij niet op i-net is, maar als iemand toch ff zou willen helpen,

kweet namelijk niet goed, op welke termen ik moet zoeken en of de Armada 1700 dezelfde pinout zou hebben? En hoe ik eigenlijk de precieze naam van't display kan vinden?
Draai het scherm eens open en kijk naar het partnr wat erop staat. Zoeken naar specs als je de fabrikant en partnrs hebt gaat een stuk makkelijker :)

• ctrlaltdelbe
Zoals in twee posts boven me, dit vind ik:

http://www.earthlcd.com/lcdinv.htm

't Is de 316278-002, althans volgens die getallen op die ringetjes...:p

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:26
Even een tip, mocht het niet meer lukken met je display, zet em op Marktplaats of Speurders. Er zijn genoeg mensen die wel meer dan 100 euro voor zo'n schermpje over hebben, aangezien een nieuw scherm waarschijnlijk duurder is.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Nee, kan niet. Er zit namelijk geen VGA-controller in. Laptop panels worden direct aangestuurd door de chip in de laptop zelf.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Pagina: 1