Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Zoek eens op snmp, ik denk dat je daar wel wat verder mee kunt komen...
Ik weet niet of Look@lan deze functionaliteit heeft, maar misschien kun je dat ook proberen
Ik weet niet of Look@lan deze functionaliteit heeft, maar misschien kun je dat ook proberen
"Chaos kan niet uit de hand lopen"
Kijk eens op http://www.cacti.net. Kwestie van deployen en je kunt meer meten dan alleen het netwerkverkeer. Deze tool maakt gebruik van SNMP om aan de grafieken te komen.
Voor het bekijken van wie, wat, waar is geweest heb je denk ik een extra hardware component nodig die je ergens tussen zet. Mits je modem of router dat ondersteund.
Voor het bekijken van wie, wat, waar is geweest heb je denk ik een extra hardware component nodig die je ergens tussen zet. Mits je modem of router dat ondersteund.
[ Voor 49% gewijzigd door _reboot_ op 05-11-2006 12:07 . Reden: aanvulling ]
hm...ziet er in eerste instantie goed uit. Ik ga het even verder testen. Thxstoreman schreef op zondag 05 november 2006 @ 11:57:
Zoek eens op snmp, ik denk dat je daar wel wat verder mee kunt komen...
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber