Vage topictitel, maar ik kan het niet goed uitleggen. Ik heb -voor het eerst sinds een halfjaartje ongeveer - weer eens geprobeerd om een spel te installeren. Dat heb ik met 3 verschillende gedaan; Boiling Point, Hitman 3 en Tony Hawk Pro Skater 4. Nu ik daarnet Need For Speed Carbon probeerde brak mijn klomp, élke keer weer komt ie met dezelfde 'In NFS.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten, excuses voor het ongemak' .
Ik wordt er echt helemaal para van, ik heb me helemaal suf gegoogled maar ik kan aan de hand van de gegevens uit die foutmelding helemaal níks opmaken. Is er iemand die me daar wél mee kan helpen? Mijn dank is zeer groot.

Edit// Ik heb de drivers van mn videokaart (XFX 6800GS XXX) al ge-update maar het mocht natuurlijk weer niet baten.
Ik wordt er echt helemaal para van, ik heb me helemaal suf gegoogled maar ik kan aan de hand van de gegevens uit die foutmelding helemaal níks opmaken. Is er iemand die me daar wél mee kan helpen? Mijn dank is zeer groot.

Edit// Ik heb de drivers van mn videokaart (XFX 6800GS XXX) al ge-update maar het mocht natuurlijk weer niet baten.
[ Voor 7% gewijzigd door Robert89 op 05-11-2006 11:07 ]