FC Studio universal crossgrade

Pagina: 1
Acties:

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 17:46
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het crossgrade programma van Apple?

Ik heb hier namelijk een legale production suite liggen die ik wil upgraden voor 200 euro naar de FCStudio 5.1 maar zover ik zie moet ik dan mijn originele DVD's gaan opsturen dus wil ik liever geen foutjes maken. Iemand hier ervaring met dit programma?

• Uberprutser
  • Laatst online: 11-02 13:46
Wild pigeon schreef op zondag 05 november 2006 @ 10:37:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het crossgrade programma van Apple?

Ik heb hier namelijk een legale production suite liggen die ik wil upgraden voor 200 euro naar de FCStudio 5.1 maar zover ik zie moet ik dan mijn originele DVD's gaan opsturen dus wil ik liever geen foutjes maken. Iemand hier ervaring met dit programma?
Volgens mij krijg je eerst de nieuwe en dan stuur je de oude media op, mocht je die niet binnen een maand terugsturen krijg je een dikke € factuur.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Wild pigeon
Ballebek schreef op zondag 05 november 2006 @ 11:41:
[...]

Volgens mij krijg je eerst de nieuwe en dan stuur je de oude media op, mocht je die niet binnen een maand terugsturen krijg je een dikke € factuur.
Overal op de website staat vermeld dat je eerste de discs moet opsturen!?

• Wild pigeon
Zojuist heb ik de DVD op de post gedaaan en de order online voldaan... ben benieuwd!

• Uberprutser
  • Laatst online: 11-02 13:46
Wild pigeon schreef op zondag 05 november 2006 @ 12:50:
[...]

Overal op de website staat vermeld dat je eerste de discs moet opsturen!?
Dan hebben ze dat veranderd, ik ging van 4 naar 5 (was een actie, koste me 29 euro) en toen moest ik het naderhand opsturen.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Wild pigeon
[oftopic] dat is ook geen geld! Ookal mag ik ook niet klagen om voor 200 euro te upgraden vanaf de production suite naar Studio.

• Wild pigeon
Hij is inmiddels binnen en geinstalleerd. Hij werkt echt super! Tevens zeer snelle service van Apple.
Pagina: 1