Xbox 360 / PS2 component op hdtv

Pagina: 1
Acties:

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
Ik heb een 360 en ps2, en voor allebei een component kabel, nu was het probleem dat ik het elke keer moest gaan wisselen als ik wou gaan spelen, en dat was best irritant met alle andere aansluitingen die in mijn tv in gebruik zijn, kom er niet echt makkelijk bij zeg maar, dus ik een Component switch box gekocht van Farmer voor 30 euro, ik dacht probleem opgelost... maar nu is het dus zo dat ik wel mooi beeld heb, alleen bij letters in beeld zie je een soort van schaduw ernaast, alsof het er dubbel staat zeg maar :S

Nu de vraag in het kort: is er een betaalbare manier waarop ik op 1 component aansluiting 2-3 dingen kan aansluiten en kan switchen met bv een schakelaartje, en GEEN kwaliteitsverlies zoals die letters krijg? of is dit allemaal alleen te doen met dingen met een prijs van 400 euro ofzo? =(

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
vraagje: als ik een verleng-component kabeltje van 1 metertje koop, heb ik dan kwaliteitsverlies? zoniet dan is dit de ideale oplossing

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i