Toon posts:

Voorwaarden en ervaringen Tiscali

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geplaatst: Zo Nov 05, 2006 0:16 GMT Onderwerp: Voorwaarden en ervaringen Tiscali

--------------------------------------------------------------------------------

Ik overweeg een T6 + telefonie abo te nemen maar wil graag wat ervaringen van gebruikers horen.

Mijn vragen zijn:

- Hoe betrouwbaar is Tiscali ? Ligt ADSL en/of telefoon er regelmatig uit ?
- Hoe is de snelheid ? Is dit in de buurt van 6 Mb/s of beduidend minder ?
- Hebben jullie vaak de helpdesk nodig gehad en zo ja waar voor ?
- Is de helpdesk altijd zo traag als je schriftelijk een vraag stelt (wacht al weken op antwoord) ?
- Waar ligt de grens van de FUP van ADSL voordat Tiscali aan de bel trekt en wat zijn de gevolgen als je er overheen gaat ?
- Beperkt Tiscali de toegang, het gebruik en/of de snelheid van nieuwsgroepaanbieders zoals Eweka ?
- Gaat het bij het aanmelden altijd goed ? Ik wil bijv. mijn KPN behouden, kun je dit aangeven ?
- Hoe werkt dat met de kortingen (gratis aansluiten, gratis modem etc.) ? Moet je achteraf je geld terugvragen en gaat dit altijd goed ?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Komop, staat zelfs nog op de eerste pagina gewoon. Niet overal is een nieuw topic voor nodig.

En het lijkt wel gekopieerd vanaf een ander forum? Gezien dat je zelfs de datum en tijd mee plaatst :/

[Tiscali] ADSL + Telefonie Deel 5

[ Voor 25% gewijzigd door bjck op 05-11-2006 01:04 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.