Toon posts:

Ervaringen Asus Z92M Q072M

Pagina: 1
Acties:
  • 313 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij dynabyte deze laptop gezien https://www.dynabyte.nl/article.php?i=3295. Alleen nu weet ik niet of dit een goede aanbieding is. Ook kan ik nergens terug vinden of deze laptop een dual core processor heeft. Het typenummer wat dynabyte bij deze laptop heeft staan kan ik ook nergens terug vinden, ik heb alleen ergens gelezen dat dit typenummer overeenkomt met een ander typenummer van asus. Ik wil met de laptop de volgende dingen gaan doen.

- Internetten emailen office ed. (Lijkt me geen probleem met deze laptop)
- Af en toe 3D tekenen met oa inventor solidworks
- Misschien af en toe een spel spelen, maar vind dit niet zo belangrijk
- Kan windows vista hier eventueel goed op draaien als deze uitkomt, of zijn systeemeisen nog niet bekent

Zou misschien iemand me kunnen vertellen of deze laptop geschikt is voor de dingen die ik er mee wil doen.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:51
Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 00:35:
Ik heb bij dynabyte deze laptop gezien https://www.dynabyte.nl/article.php?i=3295. Alleen nu weet ik niet of dit een goede aanbieding is. Ook kan ik nergens terug vinden of deze laptop een dual core processor heeft. Het typenummer wat dynabyte bij deze laptop heeft staan kan ik ook nergens terug vinden, ik heb alleen ergens gelezen dat dit typenummer overeenkomt met een ander typenummer van asus. Ik wil met de laptop de volgende dingen gaan doen.

- Internetten emailen office ed. (Lijkt me geen probleem met deze laptop)
- Af en toe 3D tekenen met oa inventor solidworks
- Misschien af en toe een spel spelen, maar vind dit niet zo belangrijk
- Kan windows vista hier eventueel goed op draaien als deze uitkomt, of zijn systeemeisen nog niet bekent

Zou misschien iemand me kunnen vertellen of deze laptop geschikt is voor de dingen die ik er mee wil doen.
Ik weet niet hoe zwaar die 3D apps zijn, maar de 6100 is gewoon crap. Gamen kun je daar ook op vergeten. Verder is het een 4200rpm HDD die traag is. Vista zal er wel op draaien en zeker die 2GB is dan lekker, maar weet niet in hoeverre de trage HDD voor enorme opstart tijden gaat zorgen met vista. Als je echt een goede graka nodig hebt om 3D te tekenen moet je meer richting een GF Go 7600 of ATI X1600 gaan denken. Deze zitten zo rond de 1000 euro (A6T hieronder is 1070), Toshiba A100-xxx (1000) of Acer Aspire 5671.