Toon posts:

favo online-shop ???

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
even een persoonlijke vraag....

welke online-PCshop hoort in de nationale top 10 ???

zelf doe ik de laatste tijd vaak zaken met DKM.. hebben vooral veel leuke wekelijkse aanbiedingen, ook is die marcel wel een aardige gozer. Nieuw klein bedrijfje maar ze nemen wel de tijd om alle meeltjes te beantwoorden... OK dus !

http://members.home.nl/dkm/

Verwijderd

kijk in de shopsurvey please, en bedrijven met zo'n homepage vertrouw ik altijd minder als bedrijven met een www.naamvanbedrijf.nl homepage, wat niet altijd terecht is uiteraard

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:46
Nee op zich zegt dat niks, je neemt een name zero domein naam of Freehosting of voor een klein bedrag en je heb ook een www.ikhebeenechteurl.nl .

[update]
Dat zaakje is wel duur, dus zou er zelf nooit bestellen.
[/update]

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
jongens jongens.... ik vraag alleen om jullie persoonlijke voorkeur... en in die shopsurvey zie ik door de bomen ook het bos niet meer !!!

altijd weer die kritiek $#@!$#@! :(

en bij dkm ga ik eigenlijk alleen op de aanbiedingen af en die zijn vaak zeker de moeite waard, vooral voor mensen die geen high-tech pc kunnen of willen betalen als ik...

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

ik kijk meestal in de pricewatch naar de goedkoopste prijzen, als dan de naam van het bedrijf niet helemaal bevalt koop ik wel een tikkie duurder.

Niet?
[Specs]

• Phaeton
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-08 21:22
Ik vind persoonlijk www.narwal.nl errug lekker :)
Ze hebben me tot nu toe altijd keurig behandeld en goede spullen geleverd.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-08 14:34
www.mobiline.nl voor mobiele accesoires etc. www.funprice.nl

nooit probs mee gehad...

DIT IS MIJN WEBSITE

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-08 16:53
er is er eigenlijk maar 1 !
www.comptechworld.nl

hun service is gewoon SUPERGOED.

Have a wheelie good weekend!

• CyberThug
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-08 16:38

CyberThug

Formatting C: 1%

Ho, ho. Er is maar een zaak die echt goede en snelle service levert online. Na vele omzwervingen ben ik terecht gekomen bij http://www.eynstein.nl .

Als je een bestelling doormailt en iets is niet op voorraad (dan komt het welgeteld 1 dag later) dan word je gelijk terug gebeld. Er wordt je dan soms iets vervangend, duurder, beter aangeboden wanneer niet snel op voorraad.

Echt een aanrader!!!!

• The Slicer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 11:59
Inderdaad, Eynstein is errug goed! Mycom ook btw...

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:17
Bolderhardware?

Lijkt me ook een goeie zaak!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:51

vanDaal

-ismeereentje

Ik ben het met Phreak eens. :)

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:06

tweakerbee

dus..?

www.computer-shop.nl

Snelle levering, goede service, en scherpe prijzen! Ook nog eens een aardig groot assortiment. Aanrader.

edit:
Wat een vreselijk lelijke site heeft dat DKM

You can't have everything. Where would you put it?

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Verwijderd

Topicstarter
hij mag dan wel een lelijke site hebben..maar laatst voor een maat van me toch 2x16md EDO geregeld voor 72,50 incl ptt.. dat zijn toch geen prijzen.. ok 2de hands maar wel met garantie :)

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:49
www.mycom.nl

Heb tot nu toe goede ervaring met Mycom. Ze zijn niet altijd de goedkoopste, maar wel goede service. (en in de buurt)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:17
Bij MyCom hebben ze niet eens de kast die ik wil hebben (AOpen HX-08) dus die valt voor mij al af..
Bolderhardware daarentegen heeft echt alles! Ze hebben zo'n ontzettend groot assortiment van computerstuff, echt ongelooflijk! Daarom ga ik ook bij hun mijn compu bestellen. Goeie ShopSurvey beoordeling en groot assortiment.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:46
Ik zag daarnet SWW staan, is die echt goed ( zoals in shop survey stond )? Wil er mijn videokaart bestellen en ze waren 1 van de goedkoopste.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

ik koop meestal mijn koelers bij www.3dfxcool.com . goede koelers (vaak global win blowers), het is alleen jammer dat de dollar zo hoog staat. maar ze zijn vaak nog net iets goedkoper dan als je hetzelfde in Nederland besteld. Verder is het een koele site omdat je echt alleen maar koelers hebt. en het is natuurlijk veel ruiger als je een 3dfxcool logootje hebt. ;)
Ja, ik weet dat 3dfxcool en 3dfx niet bij elkaar horen, was alleen vergeter cool er achter te tikken en ja dan krijg je dat.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Uhm Neelsjan, het ging om de nationale top ;)
Maar 3dfxcool roeleert wel hard >:)

Enne, geen 3dfx logo op je cooler he! een 3dfxCOOL logo!!! heeft helemaal niets met 3dfx te maken...

Enne, www.computer-land.nl wil ook nog wel es goedkoop zijn (en in de buurt bij mij)

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

ERg goede ervaringen met http://www.eynstein.nl /

Verwijderd

hoeveel krijg je skeighter om reclame te maken?

Pricewatch is de beste tool om de goedkoopste pc-gear te vinden.

service is goed bij funprice en mycom.
maar bij pricewatch kunnen bepaalde producten je zeker fl.100,- schelen.

en ik ben het met RUUD eens. Zo'n nep site vertrouw ik ook niet. Het ziet er niet uit, en zij zouden wat van PC's weten. Geen goede reclame zo'n basisschool site.

Sorry het werd me even te veel.

bastie
Pagina: 1