Toon posts:

mp3 id3 tagger voor MAC OS X

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil weer eens wat orde brengen in mijn mp3-verzameling. Onder windows gebruikte ik altijd Tag & Rename, wat echt een geweldig programma was!

Nu heb ik dus een Apple en ik heb gekeken naar Media Rage, ID3 Editor, Tri Tag en eigenlijk zijn ze allemaal (m.i.) zwaar kut.

Zijn er nog alternatieven te vinden voor de Mac?

Gr Jasper

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Post er dan ook even wat meer details bij over wat je precies vervelend vindt aan deze programma's. Dat helpt om een alternatief te adviseren.

Verder denk ik dat je vraag beter op z'n plaats is in het Apple-forum van GoT. Daarom verplaats ik je topic van Client Software Algemeen naar Apple Talk :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Moeilijke vraag wat ik dan mis ... Naar wat ik gelezen heb hebben anderen dezelfde ervaring als ik heb, dus ik verwacht dat het genoeg is ..

Ik wil in Parallels ook nog wel win2000 en tag & rename installeren, maar hoe kan je dan weer bij de bestanden?

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Kijk eens naar EasyTag

Koste mij wel even tijd om door te hebben hoe het werkt (vergeleken met Tag & Rename), maar het werkt nu erg lekker. Het is trouwens ook onder Windows en Linux te draaien.

Juist

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al echt een tijdje bezig, maar als ik het wil installeren krijg ik de volgende melding

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Vigor12:~ Jasper$ sudo port install easytag-devel
Password:
--->  Configuring expat
Error: Target com.apple.configure returned: configure failure: shell command "cd "/opt/local/var/db/dports/build/_opt_local_var_db_dports_sources_rsync.rsync.darwinports.org_dpupdate_dports_textproc_expat/work/expat-2.0.0" && ./configure --prefix=/opt/local --mandir=\${prefix}/share/man" returned error 1
Command output: checking build system type... i386-apple-darwin8.8.1
checking host system type... i386-apple-darwin8.8.1
checking for gcc... no
checking for cc... no
checking for cc... no
checking for cl... no
configure: error: no acceptable C compiler found in $PATH
See `config.log' for more details.

Error: The following dependencies failed to build: gettext expat libiconv gtk2 XFree86 atk glib2 pkgconfig libpng zlib pango Xft2 fontconfig freetype xrender render cairo tiff jpeg hicolor-icon-theme
Error: Status 1 encountered during processing.

Kan iemand me uitleggen wat deze melding inhoudt en wat ik kan doen ... Alvast bedankt!!!

Ik begrijp dat het een andere vraag wordt dan waar ik mee begon. Mocht het niet snel lukken dan zal ik een nieuw topic openen...

Gr Jasper

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:50
Je moet XCode installeren (staat op je Mac OS X cd). Daarmee installeert hij een compiler, waarmee je het kan compilen (die mis je nu).
Pagina: 1