Ik heb zo'n 3 jaar een hele fijne, trouwe PowerBook G4 (zie sig) die al maanden lang "zeurt" over een RAID update voor Pro users. Ik heb die update telkens over geslagen omdat ik nou eenmaal geen RAID heb, maar elke keer bij het booten meldde OS X dat ik moest updaten en daar werd ik een beetje gek van. Dus ik dacht met m'n slimme stel hersenen ik installeer het wel gewoon, dan ben ik er vanaf. Het leek mij tenslotte dat Apple er wel voor zorgt dat onnodige updates niet in het update-lijstje getoond worden?
Anyway, nu wil m'n geliefde PB niet meer fatsoenlijk booten. Ik krijg het bekende grijze scherm, later met het Apple logo en daarna de melding: "You need to restart your computer. Hold down..."
Accu en netsnoer even loshalen heb ik al geprobeerd, zonder succes... Is er een manier om de boel te herstellen?
Anyway, nu wil m'n geliefde PB niet meer fatsoenlijk booten. Ik krijg het bekende grijze scherm, later met het Apple logo en daarna de melding: "You need to restart your computer. Hold down..."
Accu en netsnoer even loshalen heb ik al geprobeerd, zonder succes... Is er een manier om de boel te herstellen?
Rookworst zonder R is ook worst.