ik heb een nieuwe videokaart, moet ik dan ook een andere cooling misschien vloeistof of maakt het uit dat ik mijn pc in de schaduw zet bijv onder mijn bed, ik heb een hoogslaper. want ik wil geen computerbrand.
Op je videokaart zit toch een koeler?..
[ Voor 5% gewijzigd door Dersan op 04-11-2006 19:09 ]
Wat een wazig topic
.
Je computer kan gewoon staan waar jij hem wil hebben. Want een videokaart heeft een goede koeler erop zitten (zou ook wel moeten anders sloopt de kaart zichzelf).
Je computer kan gewoon staan waar jij hem wil hebben. Want een videokaart heeft een goede koeler erop zitten (zou ook wel moeten anders sloopt de kaart zichzelf).
Dus als ik het goed begrijp het je een nieuwe videokaart in je computer gezet en ben je bang voor brand? Als je alles goed monteert zal dat geen probleem zijn, ben je hier niet zo zeker van laat het dan door iemand anders doen. Overigens gebeurt het niet vaak dat een pc in brand vliegt omdat je een videokaart geupgrade hebt.
Zo'n topic hoort overigens ook niet thuis in PSGG, maar in VB
. Kan je in het vervolg ook met hoofdletters werken aangezien dit niet echt lekker doorleest.
Zo'n topic hoort overigens ook niet thuis in PSGG, maar in VB
[ Voor 10% gewijzigd door Just_I op 04-11-2006 19:12 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
In de schaduw, binnenshuis
Dit is een topic voor de nominaties: GoT verkiezingen 2006: nominaties en categorieën HK powered!
Dit is een topic voor de nominaties: GoT verkiezingen 2006: nominaties en categorieën HK powered!
hk powered? hans kazan?
ik zie dat ik twee topics per ongeluk heb omgedraaid IN VIDEOKAARTEN heb ik een vraag gestel over telefoon en hier over computerbrand. Sorry die moeten dus eigenlijk andersom.
ik zie dat ik twee topics per ongeluk heb omgedraaid IN VIDEOKAARTEN heb ik een vraag gestel over telefoon en hier over computerbrand. Sorry die moeten dus eigenlijk andersom.
Huiskamer, zo te zien heb je daar (nog) geen toegang toe.Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 19:16:
hk powered? hans kazan?
Ik zag het idd in je post history. Je hoeft iig niet bang te zijn voor een brand in je computer door een nieuw onderdeel ( tenzij je echt iets volledig fout monteert of iet dergelijks. De nieuwe videokaart heeft ook geen nieuwe koeling nodig omdat deze echt wel voldoende is ( anders mag het niet eens op de markt komen). Misschien is het wel handig om een case fan(s) te plaatsen als de tempratuur in je kast wat te hoog wordt.ik zie dat ik twee topics per ongeluk heb omgedraaid IN VIDEOKAARTEN heb ik een vraag gestel over telefoon en hier over computerbrand. Sorry die moeten dus eigenlijk andersom.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
ok dankje wel want mijn computer maakt zo'n lawaai het lijkt wel een windturbine. ik dacht straks ontploft ie ofzo. Maar daar hoef ik me dus geen zorgen over te maken. dankJust_I schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 19:20:
[...]
Huiskamer, zo te zien heb je daar (nog) geen toegang toe.
[...]
Ik zag het idd in je post history. Je hoeft iig niet bang te zijn voor een brand in je computer door een nieuw onderdeel ( tenzij je echt iets volledig fout monteert of iet dergelijks. De nieuwe videokaart heeft ook geen nieuwe koeling nodig omdat deze echt wel voldoende is ( anders mag het niet eens op de markt komen). Misschien is het wel handig om een case fan(s) te plaatsen als de tempratuur in je kast wat te hoog wordt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()