Dag mensen,
Er is een probleem met mijn laptop.
Deze is zojuist volledig opnieuw geïnstalleerd (geformatteerd en Windows XP geïnstalleerd).
Natuurlijk moest ik hier en daar wat software upgraden, zoals Windows & de spyware etc.
De laptop liet ik hierbij alleen en ben ik gaan werken.
8 Uur later kwam ik thuis en tot mijn grote verbazing was de laptop supertraag geworden, zelfs na een nieuwe opstart, dus ging ik verder kijken wat het probleem zou kunnen zijn.
Ik heb dus de laptop afgescant met Norman Anti-Virus & AVG-Anti-Spyware (voorheen Ewido).
Hierbij werd niks gevonden en zo verbaasd was ik hier niet over, omdat ik het internet nauwelijks bezocht had, afgezien van een paar sites zoals YouTube.com.
Wat mij opviel is dat mijn CPU-gebruik van hoog naar laag spingt en telkens bij verschillende processen die op dat moment actief zijn.
Dat verschilt per proces van 3% tot 80% zonder ook maar iets met dat proces te doen. Service Pack 2 installeren wordt me onmogelijk gemaakt, omdat deze elke x een zo hoog cpu-gebruik in beslag neemt. Oja, dit was nadat ik een aantal Windows updates had uitgevoerd.

Dit probleem herken ik van mijn oude PC en dacht eerst zelf altijd aan Spyware, maar deze vind niks wat het probleem verhelpt en heb heel veel verschillende software erop losgelaten, maar niks dat spijtig genoeg helpt.
Dit zijn mijn Laptop gegevens, voor zover bekend:
Pentium 4 2,53 GHz.
256 mb-ram
Zouden jullie me a.u.b. kunnen helpen ????
Ik wordt er zelf helemaal gestoord van dit gezeur, Lang leve Windows !!!!
Groeten Jenneke van Dijk-Lodewijk
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2006 20:10 ]