Raar probleem.
Het accespoint (Unex Nexair Hr011b) is niet terug te vinden in het netwerk.
Wanneer ik de de dhcpserver kijk van de router staat de host (accesspoint) er niet tussen.
Toch krijgt hij een IP van de router want hij functioneert wel. Mijn laptop krijgt via het wifi kaart een ipadres van de router.
Met het Look@Lan tooltje de gehele iprange gescand en krijg geen ping reply.
Volgens de manual hem naar factory default gezet en mbv een crosscable aan de laptop gehangen.
Nic geeft connectie aan. Vervolgens via het APManager tooltje gescannend naar accesspoints....Nix.
En toch heeft mijn wifiadapter connectie het het AP......????
Wifiadapter krijgt een SSID genaamd ATMEL. Een naam die ik niet heb ingesteld maar die zal default zijn daar ik hem gereset heb.
't apparaat is niet te vinden en ik heb geen idee meer wat nu te doen.
Iemand hier nog een suggestie? wat ik zou kunnen doen behalve hem het raam uit gooien.........
Het accespoint (Unex Nexair Hr011b) is niet terug te vinden in het netwerk.
Wanneer ik de de dhcpserver kijk van de router staat de host (accesspoint) er niet tussen.
Toch krijgt hij een IP van de router want hij functioneert wel. Mijn laptop krijgt via het wifi kaart een ipadres van de router.
Met het Look@Lan tooltje de gehele iprange gescand en krijg geen ping reply.
Volgens de manual hem naar factory default gezet en mbv een crosscable aan de laptop gehangen.
Nic geeft connectie aan. Vervolgens via het APManager tooltje gescannend naar accesspoints....Nix.
En toch heeft mijn wifiadapter connectie het het AP......????
Wifiadapter krijgt een SSID genaamd ATMEL. Een naam die ik niet heb ingesteld maar die zal default zijn daar ik hem gereset heb.
't apparaat is niet te vinden en ik heb geen idee meer wat nu te doen.
Iemand hier nog een suggestie? wat ik zou kunnen doen behalve hem het raam uit gooien.........
Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?