[Re-Volt] 'no disc inserted' patch gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:34
Ik weet, het is een oud spel, maar ik wilde hem toch weer eens gaan spelen :). Ik heb er destijds eens een patch voor gedownload zodat je bij snelle cd-rom-spelers geen melding als 'no disc inserted' krijgt. Dat had iets te maken met de beveiliging op de cd (originele dus he) die er op zit die bij snelle spelers niet goed werkt. Nou kan ik nergens die patch meer vinden, links naar gamessites zijn vaak dood :(. Wie heeft deze patch?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
En weer open :)
Om even te benadrukken: het gaat hier niet om een no-cd crack. Het vragen of aanbieden hiervan levert eenieder een OW op! :o

[ Voor 65% gewijzigd door Crash op 05-11-2006 16:18 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-12 21:58

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het spel heb ik ook orgineel met alle patches die nog eens zijn uitgegeven. Ik zal het weer eens installeren bij mij om te kijken of ik het probleem kan krijgen wat jij hebt. Als dat zo is, probeer ik een patch en als die het oplost kan ik het naar je sturen.

Edit:
Bij versie 1.00 heb ik geen probleem. Misschien ben je te vroeg met het starten van het spel? Dat had ik iig toen ik van drive wisselde. Laat hem eerst herrie maken, pas als hij stil wordt het spel starten. Ik kan je verder niet helpen omdat ik het probleem niet heb. Maar als je intresse hebt kan ik altijd nog mijn patches sturen, al weet ik niet meer wat de veranderingen zijn. Een ding weet ik zeker, dat is dat de track editor de banen anders opslaat en je oude niet meer kan gebruiken.

[ Voor 49% gewijzigd door Hero of Time op 06-11-2006 17:03 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

als de snelheid van de cdrom een issue is, heb je dan niks aan cd-bremse ?

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:34
Hero Of Time schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:30:
Het spel heb ik ook orgineel met alle patches die nog eens zijn uitgegeven. Ik zal het weer eens installeren bij mij om te kijken of ik het probleem kan krijgen wat jij hebt. Als dat zo is, probeer ik een patch en als die het oplost kan ik het naar je sturen.

Edit:
Bij versie 1.00 heb ik geen probleem. Misschien ben je te vroeg met het starten van het spel? Dat had ik iig toen ik van drive wisselde. Laat hem eerst herrie maken, pas als hij stil wordt het spel starten. Ik kan je verder niet helpen omdat ik het probleem niet heb. Maar als je intresse hebt kan ik altijd nog mijn patches sturen, al weet ik niet meer wat de veranderingen zijn. Een ding weet ik zeker, dat is dat de track editor de banen anders opslaat en je oude niet meer kan gebruiken.
Ik heb een patch gevonden waarmee het spel nu wel draait, maar tijdens het racen zegt ie dan ineens GO! en staat de totale racetijd weer op 0.00.00 en je rondetijd enz. loopt gewoon door, dus da's niet zo best.
Als je die patches wilt sturen, graag. M'n mailadres staat in m'n profiel. Bij voorbaat dank!