Toon posts:

Driver probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje geleden heb ik een nieuwe videokaart gekocht, hierbij gaat het om de NX7600GS DDR2 256MB AGP. Maar alsi k de driver wil installeren, houdt hij er op het einde mee op. Dan word het beeld zwart, flikkert een paar keer aan en uit en daarna blijft het beeld zwart en zie je alleen de cursor nog maar.

Ook handmatig vertoond hij dezelfde kuren.

De video kaart is in een Asrock K8Upgrade 1689, OS is windows XP Professional SP2, Er zit ook nog 1,5GB DDR-400 geheugen in.

Heeft iemand anders ook last van dit probleem of weet iemand anders hier iets voor, want ik kan nu helemaal niks met deze videokaart.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:49

momania

iPhone 30! Bam!

Heb je wel de drivers van je oude videokaart eerst verwijderd? :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
momania schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 18:22:
Heb je wel de drivers van je oude videokaart eerst verwijderd? :)
jazeker, hij is zelfs compleet opnieuw gefromateeerd en geinstalleerd, zelfs de videokaart is al vervangen voor een ander exemplaar, maar het probleem is er nog steeds.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:49

momania

iPhone 30! Bam!

En welke driver gebruik je? Die van de bijgeleverde cd, of een gedownloade van de site van nVidia?

En heb je eerst de andere drivers al geinstalleerd? (van je mobo chipset etc? )

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

dan moet je volgens mij eesrt windows xp installeren want ik had dat probleem oook toen ben ik naar computerland geweest en die zeiden dat ik geen driver had

Verwijderd

Topicstarter
ik heb eerst de bijgeleverde driver op de cd geinstalleerd, maar toen dat niet werkte heb ik heb gedownload via msi 3 live, maar die deed het ook niet.

en hoe kan ik dan mijn mobo chipset installeeren?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:33

Thandor

SilverStreak

Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 19:25:
en hoe kan ik dan mijn mobo chipset installeeren?
Die staan wellicht op de CD van de fabrikant van het moederbord. Mocht je die CD niet hebben dan kun je proberen om nieuwe te downloaden bij de fabrikant van het moederbord of bij de fabrikant van de chipset :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Beetje eigen inzet mag ook wel - chipsetdrivers installeer je door ofwel het cdtje wat met mobo geleverd werd te installeren, danwel naar de fabrikant van de chipset van je moederbord te gaan en daar nieuwe drivers te downloaden. En als je dat niet reeds gedaan hebt is het geen wonder dat je VGA drivers niet werken, die hebben een AGP miniport nodig om mee te communiceren die er nog niet is. Dit staat niet voor niets in de FAQ van dit subforum - neem die eens door :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.