Toon posts:

Geruis en reboots!

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb na even bf2142 en (dus ingame) geruis en reboots (blauw scherm) en het ligt niet aan mijn randapparatuur en ook niet aan mijn geluidskaart, iemand help mij please!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

aha en wat zijn je specs?
mijn glazen bol is net kapot gepleurd.

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

Verwijderd

Topicstarter
AMD Athlon 4200+ X2 64
1024MB RAM
Windows XP Home Edtion
Ati Radeon X800 Pro 256 MB
Creative X-Fi Xtrememusic
Asus A8V

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:54

bonzz.netninja

Niente baffi

en wat heb je zelf geprobeerd ?:) Hoe weet je zeker dat het niet je randapparatuur of geluidskaart is? Heb je de nieuwste drivers (ook voor chipset, in het geval van onboard audio), etc etc etc...

maar eigenlijk zou ik voor willen stellen dat je eerst even de faq doorneemt om te lezen hoe je een fatsoenlijke topic aanmaakt op GOT

[ Voor 53% gewijzigd door bonzz.netninja op 04-11-2006 18:51 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Topicstarter
al geprobeert, zelfs naar een pc zaak gebracht voor onderhoud ( Mycom Almere)

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 18:52:
al geprobeert, zelfs naar een pc zaak gebracht voor onderhoud ( Mycom Almere)
lekker ruim begrip is dat altijd. $$$
Wat zijn de temperaturen van je pc (tijdens gamen)?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat zegt natuurlijk niks. Je kunt het beste zelf naar het probleem kijken. Bij zo'n onderhoud testen ze alleen de hardware, en waarschijnlijk heb jij last van een specifiek probleem.
Heb je videokaartdrivers geupgrade? Spel gepatched? Heb je dit ook met andere games? Je krijgt een blauw scherm, wat voor blauw scherm? Foutmeldingen in het logboek?

Verwijderd

Topicstarter
Ok, videokaart geupdate spel is gepatched ja ook bij andere spellen een blauw LEEG Scherm.
Waar kan ik mijn Logboek vinden?

Of is het tijd voor een nieuwe pc?

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Signature

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:25
Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 18:55:
Ok, videokaart geupdate spel is gepatched ja ook bij andere spellen een blauw LEEG Scherm.
Waar kan ik mijn Logboek vinden?

Of is het tijd voor een nieuwe pc?
Als jij te lui bent om de oorzaak te vinden en teveel geld hebt; natuurlijk :X

"Deze logboeken zijn te benaderen via Start / Instellingen / Configuratiescherm / Systeembeheer / Logboeken."
Aldus de tweede hit op Google als je zoekt op "logboek windows xp" ;)

Verwijderd

Topicstarter
en bij logboeken heb ik dr zes staan welke moet ik dan hebben?

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11-2025

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:25
Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 19:03:
en bij logboeken heb ik dr zes staan welke moet ik dan hebben?
Ik moet zeggen dat je zelf wel bijzonder hard je best doet om niks uit te proberen of na te denken, volgensmij is dat niet precies de input die hier van je verwacht wordt.
Om een lange zin kort te maken; probeer ff en lees wat er staat :/

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11-2025
Nou hij krijgt wel meer reacties dan ik, goed gedaan hoor Blackpilot! Ze geven jou de schuld, ze weten gewoon het antwoord niet. De kans is groot dat ik hetzelfde probleem heb. :P

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:54

bonzz.netninja

Niente baffi

Hoe kunnen 'wij' het antwoord weten als 'wij' niet weten wat hij bedoeld en wij hij heeft uitgesloten, en op wat voor'n manier....

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21

Thandor

SilverStreak

CSL policy
Vragen over problemen horen hier niet thuis alsmede vragen en/of discussies over een bepaald hardware onderdeel, daar zijn de andere fora voor. Heb je specifieke vragen over een moederbord, dan moet je in Processors, Mobo's & Geheugen zijn, voor disken in Opslagmedia & I/O Controllers en voor TFT’s in Videoplanken & Beeldkanonnen.
Dit topic hoort hier dus niet thuis. Ik ga het echter niet verplaatsen omdat de topicstart erg karig is. Ga eerst eens op zoek naar oplossingen. Ga systematisch te werk, niet alles in één keer pakken als het ook in stappen kan :)

Bij die stappen is het van belang dat je onderdeel voor onderdeel test. Waarom een losse geluidskaart in de PC als het ook zonder kan? Heb je twee geheugenmodules in de PC? Zo ja, heel mooi maar testen met één module kan ook. Zo kun je een aantal apparaten al uitsluiten. Wat betreft hardware matige zaken kun je dus prima even de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter er op na slaan.

Verder zijn er nog softwarematige zaken. Drivers, check of je ze allemaal geïnstalleerd hebt en of het de juiste drivers zijn. Probeer desnoods nieuwere of oudere drivers.

Verder kun je nog andere zaken testen met bepaalde programmatuur. Wat doen andere games? Wat doet 3DMark en wat doet een processorintensief (zonder 3D beeld) programma zoals Prime95 of Hexus PiFast!? Afijn, genoeg om nog te proberen dus.

Dit topic gaat zoals je waarschijnlijk al hebt kunnen aanvoelen op slot. Alvorens je een nieuw topic maakt (in het juiste subforum) raad ik je aan om de FAQ/Policy aldaar even door te nemen en een duidelijke topicstart te schrijven. Wát heb je allemaal getest en waarom kom je tot de conclusie dat bepaalde hardware wel of juist geen veroorzaker is.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.