prOgame - GoT alliance - Speedfactor 4

Pagina: 1
Acties:
  • 424 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:02
Afgelopen donderdag 2 november is prOgame van start gegaan.

prOgame is hetzelfde als Ogame maar met het verschil dat deze Ogame een speedfactor 4 heeft.
Dit betekend dus dat alles 4x zo snel gaat, de gebouwen, de onderzoeken, defence etc.
Tevens is de grondstoffenproduktie met een factor 4 verhoogd. (dus voorheen had je bijvoorbeeld bij metaal mijn niveau 2 - 100 metaal, nu heb je 400 metaal).

prOgame is bedoeld voor spelers over de hele wereld om te laten zien dat zij de nummer 1 zijn.

De GoT Alliantie is sinds gisteren ook een feit en het zou mooi zijn als zo veel mogelijk gotters hier zouden komen.

http://pr.ogame.org
(het nemen van de Commander functie is verplicht).

Andere topics over Ogame:

GoT II Alliance: Ogame - Universum
GoT II Alliance: Ogame - Universum Deel 2
GoT II Alliance: Ogame - Universum II Deel 3

Ogame - Universum 2 (allereerste topic over Ogame - HK )

Als er genoeg animo bestaat kan een forum voor de alliantie zo gecreeerd worden. :)

Afbeeldingslocatie: http://magical.tweakdsl.nl/plaatjes/got1.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Snowwie op 20-02-2007 22:58 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkey
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10-2023
Hehehe, tof spel dit, maar als commander moet je toch betaald lid zijn (geldt hoe dan ook wel voor Ogame)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:02
m0nkey schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 14:46:
Hehehe, tof spel dit, maar als commander moet je toch betaald lid zijn (geldt hoe dan ook wel voor Ogame)?
Ja, dat is de enige vereiste in prOgame, dat je commander bent. Maar commander is op zich niet zo duur, het kost maar een paar euro per maand :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Progame zegt me niet zoveel je moet ook bedenken dat alles 4x zo snel gaat, dat kan leuk zijn maar ik zie meer anti dan pro's aan 4x sneller, want dat betekent dat iemand je met een groep kruisers je in je eigen zonnestelsel op 7min kan aanvallen...

stel je eens voor dat je effe naar het toilet moet of je wilt gaan eten moet je voordurend fleetsaven of voordurend on zijn als je niet gepakt wilt worden.

en dat geeft da weer verschrikkelijk hoge deut kosten :P

ik hou het maar bij factor 1 heb ik altijd lkkr tijd vrij en moet ik maar een paar keer per dag on zijn om me gs op te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:36:
Progame zegt me niet zoveel je moet ook bedenken dat alles 4x zo snel gaat, dat kan leuk zijn maar ik zie meer anti dan pro's aan 4x sneller, want dat betekent dat iemand je met een groep kruisers je in je eigen zonnestelsel op 7min kan aanvallen...

stel je eens voor dat je effe naar het toilet moet of je wilt gaan eten moet je voordurend fleetsaven of voordurend on zijn als je niet gepakt wilt worden.

en dat geeft da weer verschrikkelijk hoge deut kosten :P

ik hou het maar bij factor 1 heb ik altijd lkkr tijd vrij en moet ik maar een paar keer per dag on zijn om me gs op te doen :)
Hier sluit ik me ook volledig bij aan. Continu bezig zijn met het spel is mijns inziens echt niet gezond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 10:27:
[...]

Hier sluit ik me ook volledig bij aan. Continu bezig zijn met het spel is mijns inziens echt niet gezond.
Dat denk ik ook. Factor vier is wel erg veel, mijns inziens. Maar ja, er zijn natuurlijk altijd mensen die er van houden, dus zal het wel blijven bestaan, gok ik.
Pagina: 1